۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۱۴۳۵۸
امام جمعه خوی:

تحریم جدید ایران و روسیه عکس العمل شکست آمریکا در منطقه است

عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به تحریم های اخیر جمهوری اسلامی ایران و روسیه از ناحیه سردمداران حکومت آمریکا، گفت: این اقدام منفعلانه حاکمان آمریکا به دنبال شکست های اخیر آنان و تروریست ها در منطقه بوده است.
امام جمعه خوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری امروز در خطبه اول نماز جمعه این هفته با توصیه نمازگزاران به رعایت کردن تقوا اظهار داشت: رسول خدا(ص) می فرماید وارد بهشت نمی شود به جز انسان مسلمان آنگاه ابوذر گفت ای رسولـ خدا اسـلام چیـسـت؟ فرمود: اسلام برهنه است و لباسش پرهیزکاری است و زیر پوش هدایت است و روپوش آن حیا می باشد

امامت و محبت اهل بیت(ع) اساس اسلام است
خطیب نماز جمعه خوی در بخش دوم خطبه اول با ادامه بحث اسلام از دیدگاه قرآن و سنت گفت: در پاره ای از روایات، امامت و رهبری و محبت پیامبر و اهل بیت او به عنوان اساس و پایه دین مقدس اسلام معرفی شده اند

مهارت و کارآفرینی پیوند ناگسستنی با یکدیگر دارند

وی با اشاره به 6 مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه ای افزود: مهارت و کارآفرینی پیوند ناگسستنی با یکدیگر دارند. کارآفرینی، به عنوان یک پدیده نقش موثری را در توسعه اقتصادی کشورها یافته است، به طوری که در اقتصاد رقابتی، امروزه دارای نقش کلیدی است.

حجت الاسلام شکوری بیان کرد: اكنون در عرصه جهاني، افراد خلاق، نوآور و مبتكر به عنوان (کارآفرينان) منشأ تحولات بزرگي در زمينه هاي توليدي و خدماتي شده‌اند كه از آن‌ها به عنوان قهرمانان ملي ياد می‌شود.

مبارزه علیه استعمار و استبداد صبغه بارز آیت الله مشکینی بود

مسؤول مدارس علمیه خوی با اشاره به 8 مرداد سالروز رحلت آیت الله مشکینی اظهار داشت: آیت الله مشکینی عمر با برکتی داشته و مدام در راه تبلیغ دین و ترویج اسلام و مبارزه با استعمار و استبداد حضور داشته است.

وی تعلیم و تربیت صدها شاگرد در علوم مختلف اسلامی، مبارزه علیه رژیم پهلوی در طول سالیان متمادی قبل از پیروزی، تألیف کتب علمی در رشته های مختلف علوم، عضویت و حضور سرنوشت ساز در جامعه مدرسین حضور در سنگرهای مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی از قبیل امامت جمعه، خبرگان تدوین قانون اساسی، ریاست مجلس خبرگان را از خدمات آیت الله مشکینی نام برد.

حجت الاسلام شکوری تصریح کرد: مبارزه علیه استعمار و استبداد صبغه بارز آیت الله مشکینی در دوران حاکمیت ستم شاهی بود.

شکست قطعی استکبار و ارتجاع منطقه از مقاومت اسلامی

خطیب جمعه خوی با اشاره به حوادث و اتفاقات اخیر در منطقه اذعان داشت: حوادث و اتفاقات چند هفته اخیر در منطقه حکایت از شکست قطعی استکبار جهانی و ارتجاع منطقه از جبهه مقاومت اسلامی دارد.

تحریم جدید ایران و روسیه عکس العمل شکست آمریکا در منطقه

حجت الاسلام شکوری در بخش پایانی خطبه دوم با اشاره به تحریم های اخیر جمهوری اسلامی ایران و روسیه از ناحیه سردمداران حکومت آمریکا اظهار داشت: این اقدام منفعلانه حاکمان آمریکا به دنبال شکست های اخیر آنان و تروریست ها در منطقه بوده که رسماً در رسانه های خود اعلام کردند که حزب الله برای جنگ با رژیم اشغالگر قدس آماده می شود و تمامی این شکست ها را از حمایت جمهوری اسلامی و روسیه از مقاومت اسلامی در منطقه به ویژه سوریه می دانند./936/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات