۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۱۴۶۴۳
مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود:

هدف اصلی دشمن تضعیف ولایت فقیه است

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود با بیان اینکه هدف اصلی دشمن تضعیف ولایت فقیه است، گفت: برای پاسخ به شبهات موجود در این زمینه و دفاع از ولایت فقیه با تفکرات سیاسی رایج جهان نمی توان پاسخ داد و بهترین راه این امر اعتقاد به تفکر مهدوی است.
امام زمان عج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمود متوسل، مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) امروز 7 مرداد در مراسم اختتامیه گردهمایی سراسری آموزشی فرهنگی مربیان مهدویت که در اردوگاه ثامن الائمه(ع) برگزار شد، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی انجمن حجتیه مبحث مهدویت را دنبال می کرد.

وی با بیان اینکه این انجمن در پیروزی انقلاب اسلامی هیچ نقشی نداشت، افزود: بعدها معلوم شد که آنان به ساواک تعهد داده بودند که هیچ اقدامی برخلاف نظام شاهنشاهی انجام ندهند و به همین دلیل انجمن حجتیه نتوانست با مردم و انقلاب همراهی کند.

حجت الاسلام متوسل با اشاره به این مطلب که انجمنی ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی توقع داشتند در رأس امور قرار بگیرند، تصریح کرد: اما امام راحل در مقابل دو جریان ایستاد و به آنان اجازه ورود در کارها را نداد.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب هیچ مجموعه ای جایگزین انجمن حجتیه نشد، تصریح کرد: اما در همین وضعیت آنان به صورت مخفی تفکرات خود را در قالب های مختلف به صورت آرام و نه تابلویی ترویج می دادند.

حجت الاسلام متوسل ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ورود تفکرات انحرافی و ایجاد شبهات درباره نظام جمهوری اسلامی، نیاز به وجود آمدن تشکیلاتی با هدف اشاعه فرهنگ مهدوی به وجود آمد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن تضعیف ولایت فقیه است، تصریح کرد: برای پاسخ به شبهات موجود در این زمینه و دفاع از ولایت فقیه با تفکرات سیاسی رایج جهان نمی توان پاسخ داد و بهترین راه این امر اعتقاد به تفکر مهدوی است./934/پ202/ب1

ارسال نظرات