۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۱۵۰۱۳

پوسترهای «قاتل شیک» مرور آموزه‌های دینی برای حذف اعتیاد

فرهنگسرای گلستان تهران در راستای انجام مسؤولیت اجتماعی خود در راستای ترویج سبک زندگی و فرهنگ اسلامی ایرانی اقدام به تهیه و انتشار پوسترهایی با عنوان «قاتل شیک» کرده است.
اعتیاد مخدر

به گزارش خبرگزاری رسا، اعتیاد به مواد مخدر از آسیب‌های اجتماعی است که علاوه بر اینکه جامعه خصوصاً جوانان را مورد هدف قرار می‌دهد سبب بروز ناهنجاری‌های زیادی در جامعه می‌شود که این خود لزوم اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع در راستای پیشگیری از این  پدیده شوم را می‌طلبد.

فرهنگسرای گلستان با هدف پیشگیری از آسیب اجتماعی اعتیاد بوسیله سبک زندگی دینی و اسلامی، ارائه راهکارهای رفع معضل اعتیاد در جامعه به زبان تصویری قابل درک برای عموم مردم جامعه، ارتقای سطح دانش و فرهنگ عمومی جامعه نسبت به مسأله اعتیاد به موادمخدر، بسترسازی همگانی در جهت همکاری مردم در روند اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر، آسیب شناسی موضوع اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ها در بین عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان، بازنمایی اثرات استفاده از موادمخدر بر زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماعی افراد و مرور تأثیر باورهای دینی و فرهنگی در  پیشگیری از اعتیاد تلاش کرده است پوسترهای قاتل شیک را تهیه و منتشر کند.

به کارگیری هنر و رسانه برای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر رویکرد مهم است که از سوی فرهنگسرای گلستان برای اثربخشی بهتر از آموزه های اجتماعی، دینی و سبک زندگی برای حذف اعتیاد و موادمخدر از جامعه در تهیه پوسترهای "قاتل شیک" بکار گرفته شده است.

علاقه مندان برای دانلود مجموعه این پوسترها میتوانند به آدرس کانال فرهنگسرای گلستان در فضای مجازی به نشانی https://t.me/golestanfarhangsara مراجعه کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع شمالی بوستان فدک، فرهنگسرای گلستان مراجعه یا با تلفن 77813802 تماس بگیرند./841/د۱۰۲/س

ارسال نظرات