۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۱۵۵۲۰
آیت الله علما:

حفظ شعائر دین به منزله حفظ اقتدار نظام و اسلام است

آیت الله علما با اشاره به اینکه حفظ شعائر دین به منزله حفظ اقتدار نظام و اسلام است، گفت: توجه به شعائر و مراسم های مذهبی سبب یأس دشمنان می شود بنابراین باید با جدیت هرچه بیشتر به شعائر دینی توجه کرد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با رییس و کارکنان شورای هماهنگی و مدیران ارشد استانی عضو این شورا که به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد ابراز داشت: مردم همواره حامی نظام و انقلاب هستند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: توجه به شعائر و مراسمات مذهبی موجب یأس و نا امیدی دشمنان می شود بنابراین باید با جدیت هرچه بیشتر به شعائر دینی توجه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در مراسمات نشان دهنده حمایت حداکثری از انقلاب و اسلام است، باید مراسمات دینی با قدرت و جدیت برگزار شده و در سطح وسیع منعکس شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: برگزاری باشکوه تر مراسمات سبب مطرح شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان می شود.

آیت الله علما عنوان داشت: دشمنان از مطرح شدن نام نظام جمهوری اسلامی ایران واهمه دارند اما توجه بیشتر به شعائر دین دشمنان نظام را با بن بست مواجه خواهد کرد.

این مسؤول در پایان مطرح کرد: شعائر دینی باید حفظ شده و بسیار مورد توجه قرار گیرد زیرا حفظ این شعائر به منزله حفظ اقتدار نظام و اسلام است.

گفتنی است در پایان این مراسم آیت الله علما از زحمات و خدمات شورای هماهنگی تقدیر کرد./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات