۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۶۱۸۵
امام جمعه صیدون باغملک تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از نیروهای ارزشی و انقلابی در دولت دوازدهم

امام جمعه صیدون باغملک گفت: در دولت دوازدهم انتظار می رود رییس جمهور که با شعار اعتدال وارد میدان شده است، از نیروهای ارزشی و انقلابی جوان استفاده کند.
امام جمعه صیدون

حجت الاسلام مهدی بهمنی، امام جمعه صیدون باغملک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به مراسم تنفیذ ریاست جمهوری و نکات مهم رهبرمعظم انقلاب خطاب به دولت دوازدهم، اظهار داشت: برخی گمان می کنند که تنفیذ یک مراسم تشریفاتی است در حالی که کلمه تنفیذ از کلمه نفوذ گرفته شده است و رای مردم با امضای ولی فقیه برای رییس جمهور، مشروعیت پیدا می کند.

امام جمعه صیدون باغملک در ادامه بیان داشت: تنفیذ در حقیقت مشروعیت و اعمال قدرت از جانب شخص عالی اجرایی کشور یعنی رییس جمهور از سوی ولی فقیه است و تنفیذ در نظام اسلامی بسیار حائز اهمیت هست.

رییس شورای فرهنگ عمومی صیدون باغملک با اشاره به جایگاه رهبر معظم انقلاب در انتخابات ها، تصریح کرد: رهبری عظیم الشان در هیچ انتخاباتی سمت جریان خاصی نیست و همیشه دیده بان و پاسدار رای ملت بوده است همانگونه که در انتخابات88 مشاهده شد و ایشان به طور خوبی از این آراء مردم دفاع و حفاظت کرد.

حجت الاسلام بهمنی درباره نکات مراسم تنفیذ از سوی رهبری به دولت دوازدهم، ابراز داشت: رهبرمعظم انقلاب نکات بسیار کلیدی و مهمی را به دولت مردان توصیه کرد و آن نکاتی هستند که حرف دل مردم یعنی حل مشکلات اقتصادی و اهمیت به محرومان است.

وی در ادامه افزود: رهبری عظیم الشان روز گذشته در مراسم تنفیذ و حکم آن به موضوعاتی همچون امانت، رعایت اولویت ها مانند مشکلات اقتصادی و روحیه استکبار ستیزی و تعامل با دنیا را به دولت دوازدهم سفارش کردند.

امام جمعه صیدون باغملک در پایان ابراز داشت: از دولت دوازدهم که با شعار اعتدال وارد میدان شد انتظار می رود در ادارات و ارگان ها اعتدال را رعایت کرده و به نیروهای ارزشی و انقلابی بها دهند و براساس منویات رهبری که فرمود قدر نیروهای انقلابی و باانگیزه را بدانید حرکت کنند، همچنین دولت مردان و مسؤولان نظام باید اتحاد ملت را  حفظ کنند./۹۴۵۳/ت۳۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات