۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۱۶۵۶۹
امام جمعه رامشیر تاکید کرد؛

نشر فرهنگ ولایت مداری راه مقابله با تهاجم فرهنگی

امام جمعه رامشیر گفت: فرهنگ عاشورایی و ولایت مداری و همچنین فرهنگ ناب اسلام باید از سوی متولیان فرهنگ جدی گرفته شود تا جوانان ما از گزند تهاج فرهنگی دشمنان در امان باشند.
تهاجم فرهنگی

حجت الاسلام غضبان معرف، امام جمعه رامشیر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به مقوله فرهنگ در کشور و لزوم اهمیت مسؤولان به آن، اظهار داشت: بحث فرهنگ در جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است و از دولت دوازدهم انتظار می رود به این مقوله توجه ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه رامشیر در ادامه بیان داشت: مسؤولان درباره مقوله فرهنگ روی مصادیق آن تمرکز کنند برفرض مثال کانون های مساجد را تقویت و مساجدی که فاقد کانون هستند را برای آن ها کانون تشکیل دهند.

رییس شورای فرهنگ عمومی رامشیر خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در راستای نشر و تبلیغ دین مبین اسلام و مذهب تشیع تمرکز کنند چرا که همین فعالیت های از مصادیق فرهنگ در جامعه ما هستند.

حجت الاسلام معرف درباره اهمیت پرداختن به مقوله فرهنگ اسلامی از سوی متولیان امر فرهنگ در کشور، تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و متولیان موضوع فرهنگ تمرکز ویژه ای روی تبلیغ و هزینه در راستای نشر فرهنگ اسلام حسینی و فرهنگ ولایت مداری کنند.

وی راهکار مقابله با تهاجم غرب را در نشر صحیح فرهنگ ولایت مداری دانست و افزود: برای تهاجم فرهنگی باید متولیان فرهنگ کشور در موضوعاتی همچون فرهنگ ولایت مداری و همچنین فرهنگ عاشورایی در مدارس، دانشگاه ها و جامعه تلاش مضاعف کنند تا جوانان ما به اسلام ناب بیشتر گرایش داشته باشند و از انحرافات دشمنان اسلام و وتهاجم فرهنگی آن ها دور باشند.

امام جمعه رامشیر در پایان با انتقاد از عدم توجه به موضوع فرهنگ از سوی متولیان فرهنگ در میان ورزشکاران، ابراز داشت: متاسفانه در میان ورزشکاران برنامه های مدون فرهنگی که در جهت فرهنگ ناب اسلام و فرهنگ حسینی باشد مشاهده نمی کنیم و از مسؤولان تربیت بدنی تقاضا می کنیم به این مقوله به طور جدی بپردازند./۹۴۵۳/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات