۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۵۱۶۷۵۶
رييس شوراي شهر كاشان:

رسانه ها و خبرنگاران يکي از مهم ترين ابزارهاي آگاهي بخشي هستند

رييس شوراي شهر كاشان، گفت: يکي از مهم ترين ابزارهاي تجلي آگاهي بخشي، رسانه ها و خبرنگاران هستند كه خون هاي فراواني براي آبياري اين شجره طيبه نثار شده است.
حسين حيدريان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حسين حيدريان، رییس شورای شهر کاشان دوشنبه شب در مراسم روز خبرنگار با تبريك روز خبرنگار و گراميداشت ياد و خاطره شهيد محمود صارمي و با اشاره به اين آيه قرآن كه مي فرمايد ‹‹ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ››، گفت: آگاهي يکي از مهم ترين دستاوردهاي انقلابي است.

وي همچنين با اشاره به اين فرمايش رهبر معظم انقلاب مبني بر اينكه گزارشگري و خبررساني، يک حرفه ي با ارزش است، افزود: يکي از مهم ترين دستاوردهاي انقلابي که ملت ايران براي مقابله با استبداد و جهل با اراده خويش پديد آوردند، بيداري و آگاهي بود كه خون هاي فراواني را براي آبياري اين شجره طيبه نثار کردند.

حيدريان، ادامه داد: حقيقت جويي  همان پرچمي است که امام مستضعفان جهان آن را  حدود چهار دهه پيش برافراشت و آزدگان عالم را به گردآمدن زير آن دعوت کرد و همچنان نيز تحت زعامت امير قافله بصيرت در اهتزاز است و دل هاي آزادي خواهان را به خود پيوند داده است.

وي يکي از مهم ترين ابزارهاي تجلي اين آگاهي بخشي، رسانه ها و خبرنگاران دانست و اظهار داشت: خبرنگاران با اراده اي محکم و عزمي والا به دنبال عينيت بخشيدن به مفهوم آزادي و حقيقت طلبي هستند و در مسير انجام اين وظيفه خطير با مشکلات و سختي  هاي فراواني مواجه مي شوند اما هيچ دشواري نمي تواند آنان را از عمل شايسته به وظيفه خود بازدارد.

حيدريان يادآور شد: 17 مرداد  روز خبرنگار و سالروز پرواز آسماني محمود صارمي يکي از نام هاي درخشان عرصه رسانه است که به دست جهل و تحجر به شهادت رسيد و اين روز فرصت مغتنمي است تا قدرشناسي خود را نسبت به تلاشها وکوشش هاي بي دريغ اين قشر شريف عرضه کنيم.

رييس شوراي شهر كاشان در ادامه با تقدير و تجليل از تلاش هاي خالصانه و مستمر جامعه خبري و اصحاب رسانه کاشان که همواره با تکاپو، همتي والا و البته منصفانه نسبت به انعکاس واقعيت ها و به تصوير کشيدن فعاليت ها به خصوص در عرصه فرهنگ و ورزش اهتمام دارند، گفت: خبرنگاران همراه هميشگي مديريت شهري دارالمومنين در اين حوزه مهم بوده اند كه اميدوارم تداوم توفيق خدمتگزاري شايسته آنها را در مسير اطلاع رساني صحيح و آگاهي بخشي سازنده را داشته باشيم.

لازم به ذكر است، در پايان اين مراسم از خبرنگاران و رسانه هاي شهرستان كاشان با اهداي لوح تقدير و هدايايي تقدير و تجليل شد./1307/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات