۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۵۱۷۵۰۴
امام جمعه موقت اهواز:

وزارت خارجه با قاطعیت به موضوع کشتار مردم افغانستان ورود کند

آیت الله حیدری با محکومیت قتل عام شیعیان افغانستان، گفت: سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر در رابطه با این مساله سکوت کردند و وزارت خارجه کشور باید با قاطعیت به این موضوع ورود کند.
آیت الله محسن حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز، اظهار داشت: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در انتخاب وزیران، انتخاب درستی را انجام دهند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه بیان داشت: همچنین نمایندگان مردم خوزستان در مجلس مصالح اولیه استان خوزستان به ویژه مساله انتقال آب را مد نظر خود قرار دهند.‌

آیت الله حیدری بیان داشت: گرفتن عکس سلفی برخی از نمایندگان در روز تحلیف رییس جمهور اقدامی ناپسند و اشتباه بود، البته این مساله نباید بزرگ‌نمایی می‌شد تا عزت مردم دچار خدشه نشود.

وی با محکومیت قتل عام شیعیان یکی از روستاهای افغانستان، خاطرنشان کرد: سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر در رابطه با این مساله سکوت کردند و وزارت خارجه کشور ما با قاطعیت به این موضوع ورود کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و همچنین ائمه جمعه پیگیر حل مشکلات کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد ایران هستند، اظهار داشت: از مسؤولان استان خوزستان، بانک ملی و قوه‌ قضاییه خواستار هستیم که مشکلات کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد ایران را حل و رفع کنند.

خطیب این هفته نماز جمعه اهواز گفت: موضوع کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد ایران فقط برای این چهار هزار نفر کارگر و کارمند و خانواده‌های مشکل نیست، بلکه این مساله به عنوان مشکل همه استان به حساب می‌آید.

آیت الله حیدری افزود: متاسفانه انتظارات ما از سوی بانک ملی برآورده نشد، رییس بانک ملی و وزیر مربوطه باید در مجلس شورای اسلامی پاسخ دهند.

امام جمعه موقت اهواز در پایان گفت: مقام معظم رهبری بارها بر احیای صنایع کوچک و متوسط از سوی مسؤولان تاکید کرده‌اند، چرا که این صنایع از ارکان اقتصاد مقاومتی به حساب می‌آید.

گفتنی است، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز، فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بود./9453/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات