۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۵۱۸۰۵۳
امام جمعه هفتکل:

دولت دوازدهم باید جهادگونه و دلسوزانه عمل کند

امام جمعه هفتکل گفت: درخواست آحاد جامعه از دولت دوازدهم این است که مدام به مشکلات مردم رسیدگی کنند و دولتی دلسوز و فعال باشد.
خلیلی

حجت الاسلام علی خلیلی، امام جمعه هفتکل در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به انتظارات مردم از دولت دوازدهم، اظهار داشت: انتظارات مردم و رهبرمعظم انقلاب و دلسوزان انقلاب همه باهم تقریبا مساوی است و مهم ترین آن ها رسیدگی به حوزه فرهنگ و معیشت اقتصادی مردم است.

امام جمعه هفتکل در ادامه بیان داشت: دولت دوازدهم در مقوله فرهنگ که باید در دراز مدت به آن رسیدگی کنند و احتیاج به برنامه های مدون دارد اما درباره مقوله اقتصادی متاسفانه مردم دچار مشکل شدند و فقر و بیکاری گریبان گیر برخی از آحاد جامعه شده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی هفتکل با اشاره به اینکه مردم نیازمند یک دولت فعال هستند، خاطرنشان کرد: انتظار همگان از دولت دوازدهم قطعا این است که دولت مردان از 24 ساعت 20 ساعت را فعال در خدمت مردم باشند و دولتی چابک و فعال در همه زمینه ها به ویژه مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه باشد.

حجت الاسلام خلیلی ابراز داشت: در حوزه صنایع دستی کوچک و متوسط بارها رهبر معظم انقلاب مبنی بر فعالیت این صنایع به مسؤولان امر تذکر دادند و این تذکرات نیازمند یک دولت متعهد، فعال، دلسوز و وفادار به ارزش های انقلاب است.

وی در پایان بیان داشت: استان خوزستان هم در زمینه معنوی و هم از جهت مادی یا اقتصادی در رتبه های بالای کشور قرار دارد و مهمترین استان کشور، خوزستان است اما متاسفانه به این استان از ناحیه دولت مردان کم توجهی می شود./9453/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات