۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۱۹۹۷۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ائمه اطهار الگوی استکبار ستیزی برای جامعه امروز هستند

نماینده مجلس خبرگان رهبری برپایی حکومت دینی در ایران را عامل عزت و اقتدار ملت ایران در عرصه داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی در جهان به یک الگوی بارز تبدیل شده است.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار فعالان فرهنگی عرصه ایثار و شهادت، شهدا را عامل عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: فرزندان انقلاب اسلامی با خون پاک خود موجب اسلام و انقلاب را واکسینه کردند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که انقلاب اسلامی و پیشرفت های آن ثمره خون پاک شهدای عزیز انقلاب و جنگ تحمیلی است، افزود: امروز مهم ترین وظیفه همه ما به ویژه مسؤولان کشور حراست از این خون های پاک است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که حراست از خون شهدا تنها در شعار دادن و سخنان زیبا برزبان آوردن نیست، تصریح کرد: امروز بر همه ما فرض که در عمل پاسدار خون شهدا باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین به مجاهدت ها و از خودگذشتگی های مدافعان حرم در مقابله با دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: امروز مدافعان حرم مایه عزت و افتخار انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که این ایام نام و یاد شهید مدافع حرم کل کشور را متأثر کرده است، گفت: شهید محسن حججی نماد اقتدار و صلابت است که دل به خدا داد و در مسیر حفظ اسلام به شهادت رسید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بابیان این که دشمن انتظار داشت شهید حججی این هنگام در برابر دشمن چهره ذلیلانه نشان دهد، تأکید کرد: شهید حججی با نشان داده چهره استوار و مصمم خود ماندگار شد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که فرزندان انقلاب اسلامی از جان شیرین خود گذشتند تا اسلام و انقلاب ماندگار باشد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به همین آسانی به دست نیامده و برای پیروزی و استقرار آن خون های زیادی تقدیم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی شهدا با لبیک به ندای رهبری با حضور در جبهه های حق علیه باطل از اسلام و انقلاب دفاع و پشتیبانی کردند، تصریح کرد: حضور فرزندان انقلاب اسلامی در جبهه های جنگ با معرفت و معنویت همراه بود و این یک شاخصه مهم بوده است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی در 38 سال اخیر همه توان خود را برای نابودی انقلاب اسلامی به کار گرفتند، خاطرنشان کرد: اما ملت بزرگ ایران با هوشیاری و بصیرت بالای خود در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی ایستادند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که با وجود همه مشکلات و سختی های سه دهه اخیر ملت بزرگ ایران هیچ گاه کشورشان را در شرایط سخت تنها نگذاشتند، بیان داشت: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی تا پای جان از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس رهبری با بیان این که مردم در عرصه و صحنه های مختلف وفاداری خود به انقلاب و نظام اسلامی ثابت کردند، تصریح کرد: این مردم بدون توجه به جو سازی ها علیه انقلاب، همواره در صحنه حضور دارند.

امام جمعه قائمشهر، انقلاب اسلامی را انقلابی کاملاً مردمی و بر مبنای دین و ارزش های اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم کشورمان ثابت کردند در هر عرصه و صحنه ای که انقلاب به آنها نیاز دارند بدون توجه به هیچ مسأله ای بر اساس تکلیف در صحنه حاضر می شوند و از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دشمنی نظام سلطه با انقلاب اسلامی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب آغاز و با شدت دنبال شد، تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی بر براندازی این نظام دینی تلاش ها و سرمایه گذاری های گسترده ای را انجام دادند که در همه این سال ها به شکست انجامیده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که توطئه ها و دشمنی ها علیه انقلاب اسلامی هیچ گاه کاسته نشده و امروز نیز با جدیت بیشتری دنبال می شود، خاطرنشان کرد: هوشیاری و بصیرت ملت همواره تلاش های دشمنان را به بن بست کشانده است.

امام جمعه قائمشهر، برپایی حکومت دینی در ایران را عامل عزت و اقتدار ملت ایران در عرصه داخلی و خارجی عنوان کرد و افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی در جهان به یک الگوی بارزی تبدیل شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنی علیه انقلاب هر روز به شیوه جدیدی دنبال می شود، گفت: امروز باید از همه ظرفیت های موجود برای تقویت انقلاب و آرمان های اصیل آن در جامعه بهره گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امروز دشمن برای تحقق خواسته های شوم خود به دنبال تضعیف و کمرنگ کردن آرمان ها و ارزش های انقلاب در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: کمرنگ شدن آرمان های انقلاب در جامعه به تحقق خواسته ها و توطئه های دشمنان در کشورمان خواهد انجامید.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که در طول تاریخ بشریت همه امامان معصوم برای مقابله با ظلم ظالم و دفاع از حق قیام داشتند، گفت: رهروان راه اولیای الهی در بعدهای فرهنگی، نظامی و سیاسی مصداق جهاد فی سبیل‌الله است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی استکبار ستیزی را یکی از شاخصه های مهم ائمه معصومین(ع) عنوان کرد و گفت: ائمه اطهار(ع) در دوران زندگی با برکت خود هیچ گاه در برابر قدرت های طاغوتی تن به سازش ندادند و با همه توان در برابر آنها ایستادند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات