۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۲۰۱۲۰
قائم مقام پژوهشکده امر به معروف خبر داد؛

تدوین دانشنامه جامع امر به معروف و نهی از منکر

حجت الاسلام شریفی از تدوین دانشنامه جامع امر به معروف و نهی از منکر و آماده شدن سرفصل ها و موضوعات گوناگون برای این دانشنامه خبر داد.
حجت الاسلام شریفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمود شریفی قائم مقام پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری از تدوین دانشنامه جامعه امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: سرفصل ها و موضوعات گوناگونی برای این دانشنامه آماده شده است.

وی افزود: از فضلا و علما هم تقاضای مقاله شده است، اگر مشکل مالی وجود نداشته باشد کارها به صورت جدی تر پیگیری خواهد شد؛ حدود 60 کتب متفرقه داریم، کتاب هایی درباره امر به معروف و نهی از منکر در آینه آیات، روایات، شعر، فتوا و اجتهاد  در پژوهشکده وجود دارد.

قائم مقام پژوهشکده امر به معروف با اشاره به برنامه های آینده این پژوهشکده اظهار داشت: در برنامه پژوهشکده وجود دارد که به حدود 500 سؤال امر به معروف و نهی از منکر پاسخ های کاملی داده شود تا مورد استفاده همگان باشد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های پژوهشکده تهیه کتب درسی درباره امر به معروف و نهی از منکر است، اولویت های کار در زمینه امر به معروف و نهی از منکر می تواند فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشد، قرار شد که مجموعه ای درباره امامزادگان و مساجد نیز تهیه شود و مسائل مربوط به آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد./1323/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات