۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۵۲۰۷۶۷
آیت الله حیدری:

دولت از بیان آمار خلاف واقع اجتناب کند/ دولتمردان به فکر عملی کردن وعده های خود باشند

نماینده خبرگان رهبری از دولت خواست از بیان آمار خلاف واقع اجتناب کند و تاکید کرد: اینگونه نیست که گفتن آمارهای نادرست مردم را خام کند؛ زیرا همگان به خوبی واقعیت ها را لمس می کنند.
آیت الله حیدری

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به کارنامه دولت در چهار سال گذشته گفت: هر دولتی نقاط قوت و ضعفی دارد و باید معدل کار را در نظر گرفت.

وی افزود: دولت یازدهم همانند دیگر دولت ها نقاط قوتی داشته است، از جمله این نقاط عرصه سیاست خارجی است، گرچه با بدعهدی آمریکایی ها روبه رو شدیم اما فعالیت های کارشناسان و وزارت خارجه سبب شده آن هجمه سنگینی که استکبار جهانی به رهبری آمریکا ایجاد کرده بودند و ایران را متهم به ساختن بمب اتم می کردند از بین برود.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که بخشی از تحریم هایی که به این بهانه بود از بین رفت و از حالت بحرانی که داشتیم بیرون آمدیم، اظهار داشت: البته  هنوز هر روز خبر تازه ای از سوی آمریکایی ها می رسد و باید توجه داشت که هیچ اطمینانی به آمریکا وجود ندارد.

وی ادمه داد: در زمینه سلامت نه این که فتح الفتوحی شده باشد اما خدماتی ارائه شده است؛ متأسفانه در عرصه اقتصادی وضعیت نامناسبی وجود دارد و شاهد تورم و رکود هستیم، رکود 60 تا 70 درصد کارخانه های کوچک، متوسط و بزرگ را در بر گرفته است.

آیت الله حیدری با بیان این که بیکاری بسیار زیاد شده است، ابراز داشت: آنگونه که باید و شاید در مسأله اقتصادی کار نشده است و  بر خلاف شعارهایی که داده شده واقعیت چیز دیگری را نشان می دهد، در زمینه بحث تورم اگرچه دولت ادعاهای بسیاری در زمینه کنترل تورم دارد اما هنوز تورم وجود دارد و مردم از گرانی ها می نالند.

وی عنوان کرد: در مسائل اخلاقی و فرهنگی، ابتذال ها و عقب نشینی های بسیاری صورت گرفته و ولنگاری ها فوق العاده زیاد است، در پی همین اختلالات بود که رهبر معظم انقلاب مسأله آتش به اختیار  را مطرح کردند؛ در زمینه دشمنان اسلام و انقلاب و نفوذ اتفاقاتی رخ داده اما به برکت نیروهای  امنیتی، سربازان گمنام امام زمان(عج)، سپاه و نیروی انتظامی از ضریب امنیتی خوبی نسبت به کشورهای دیگر برخوردار هستیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت دوازدهم بتواند خلأها را پر کرده و نقاط ضعف را از بین ببرد و وعده هایی که در زمینه اشتغال 950 هزار نفر در سال را عملیاتی کنند.

وی اضافه کرد: دولت باید از آمار خلاف واقع اجتناب کند چون اینگونه نیست که گفتن آمارهای نادرست مردم را خام کند، مردم واقعیت ها را لمس می کنند، امیدواریم با همگرایی و ائتلاف ملی  دولت جدید که اکثر وزرای آن رأی آورده اند با نفسی تازه بتوانند خدمت خوبی ارائه دهند، همواره برای دولت جمهوری اسلامی آرزوی توفقی داشته و امیدواریم که خداوند به آن ها توفیق دهد که رسالت خود را به خوبی انجام دهند/1323/۳۰۲/ص

ارسال نظرات