۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۲۰۸۷۹

«سایه‌های سپید» در جشنواره «مذاهب امروز» به رقابت می‌پردازد

فیلم داستانی «سایه‌های سپید» به نویسندگی و کارگردانی مهدی امینی و تهیه‌کنندگی مشترک این کارگردان و حوزه هنری قم به بخش مسابقه بیستمین جشنواره «مذاهب امروز» ایتالیا راه‌یافت.
فیلم سایه‌‌های سپید

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، فیلم داستانی «سایه‌های سپید» به نویسندگی و کارگردانی مهدی امینی و تهیه‌کنندگی مشترک این کارگردان و حوزه هنری قم به بخش مسابقه بیستمین جشنواره «مذاهب امروز» ایتالیا راه‌یافت. این جشنواره که در سه بخش فیلم سینمایی بلند، مستند و فیلم کوتاه برگزار می‌شود از جمله معتبرترین جشنواره‌های ادیان و مذاهب دنیاست. دبیرخانه این جشنواره اعلام کرده‌است؛ از میان 420 فیلم ارسال شده، 41 فیلم از 28 کشور دنیا به بخش مسابقه راه‌یافته‌اند که از این تعداد 17 اثر در بخش فیلم کوتاه به رقابت خواهندپرداخت.

فیلم داستانی «سایه‌های سپید» روایت دو جوان است که در مترو کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و رفتار متفاوتی میان آنها و در عالم واقع و عالم سایه‌هایشان اتفاق می‌افتد و مخاطب به قضاوت درباره تفاوت این دو رفتار دعوت می‌شود. در این فیلم کوتاه آریا توسلی و محمدمهدی احمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین آرش سیفی تصویربرداری، احسان شیرین جلوه‌های ویژه، محمد حسینی‌نژاد تدوین و آریا آهنگران آهنگسازی این اثر تصویری را به عهده دشته‌اند./999/د۱۰۳/س

ارسال نظرات