۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۵۲۱۲۵۴
به همت آیت الله شفیعی؛

مسابقه کتابخوانی به مناسبت عید غدیر در کتابخانه شهید شفیعی برگزار می شود

به همت آیت الله شفیعی مسابقه کتابخوانی به مناسبت عید غدیر در کتابخانه شهید سید مرتضی شفیعی اهواز برگزار می شود.
آیت الله شفیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، کتابخانه شهید سیدمرتضی شفیعی اهواز به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ غدیرخم، مسابقه کتابخوانی عید غدیر را برگزار می‌کند.

در این مسابقه که به همت آیت الله شفیعی برگزار می شود محوریت مسابقه کتاب «گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدیر» اثر محمدباقر انصاری، انتشارات دلیل ما است که برای علاقه مندان در رده های سنی مختلف برگزار می شود.

مهلت شرکت در مسابقه برای علاقه‌ مندان پایان وقت اداری چهارشنبه 15 شهریورماه اعلام شده است که با مراجعه به کانال کتابخانه به آدرس @shafieelib و یا به صورت حضوری به کتابخانه شهید شفیعی امکان نام نویسی و شرکت در مسابقه حاصل خواهد شد هر چند که تلاش می شود تا برای رفاه حال شرکت کنندگان، مراجعه حضوری و امکان نام نویسی در همه کتابخانه های عمومی اهواز فراهم شود.

زمان اعلام اسامی برگزیدگان و اهدای جوایز یکشنبه 19 شهریورماه است که در پایان مسابقه به ده نفر از برگزیدگان، هرکدام یک کارت هدیه یکصد هزارتومانی تقدیم می شود.

فایل کتاب و سؤالات و پاسخنامه هم اکنون بر روی کانال کتابخانه به نشانی @shafieelib قابل دریافت است.

شایان ذکر است، آیت الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، رییس تولیت کتابخانه شهید سید مرتضی شفیعی است./9456/د103/ب1

ارسال نظرات