۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۲۱۳۶۹
صادقی مطرح کرد؛

عدم انسجام در شاکله و تیم اقتصادی دولت

نماینده مردم تهران، درباره بزرگترین کاستی ۴ سال اخیر دولت «اعتدال»، گفت: عدم انسجام در شاکله و تیم اقتصادی حجت الاسلام والمسلمین روحانی در ۴ سال اخیر را می‌توان یک کاستی برای دولت در نظر گرفت.
محمود صادقی

محمود صادقی، نماینده لیست امید و مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره بزرگترین کاستی 4 سال اخیر دولت «اعتدال»، گفت: عدم انسجام در شاکله و تیم اقتصادی حجت الاسلام والمسلمین روحانی در 4 سال اخیر را می‌توان یک کاستی برای دولت در نظر گرفت.

وی افزود: باید در شاکله تیم اقتصادی دولت، انسجام بیشتری بین وزیر اقتصاد، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، وزارت صنعت و معدن، بانک مرکزی و نهادهای مرتبط اقتصادی دیگر شکل بگیرد.

نماینده لیست امید اظهار داشت: قطعا هماهنگی بیشتر تیم اقتصادی دولت در 4 سال آینده یکی از مسایلی است که باید مدنظر قرار گرفته شود.

صادقی در پاسخ به این سوال که برخی از نمایندگان روحانی مجلس معتقد هستند که عدم استفاده از مشاور امور حوزویان در دولت یک نقیصه است، بیان داشت: بنده معتقدم که دولت روحانی نسبت به دولت احمدی‌نژاد، روابط بسیار مناسب‌تری با حوزه‌های علمیه برقرار کرده است.

وی ادامه داد: البته ساختاری و نظام‌مند شدن روابط دولت با حوزویان یک ضرورت است، اما بدون شک مناسبات «دولت کنونی» با مراجع محترم تقلید بسیار خوب است.

صادقی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار رسا مبنی بر اینکه برخی از علما و حوزیان معتقدند چرا رئیس جمهور که خود از علمای حوزه است؛ اما گاهی با حالت کنایه حوزویان را مخاطب قرار می‌دهد، گفت: در این خصوص اظهار نظر نمی کنم./856/ 302/ص 

ارسال نظرات