۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۵۲۱۷۲۹
آیت الله علما تأکید کرد؛

لزوم حفظ اسلام از گزند اختلاف افکنی دشمنان

آیت الله علما گفت: باید دین مبین اسلام را از گزند دشمنان حفظ کرد و اجازه نداد چهره ای غیر واقعی از اسلام به جهانیان نشان داده شود.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز با علمای مدارس علوم دینی اهل سنت کرمانشاه دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار ابراز داشت: وحدت مهمترین اصل در روابط میان اهل تسنن و شیعیان بوده و بر اساس همین اصل مردم استان کرمانشاه همواره با همدلی و اتحاد در صحنه های حساس حامی انقلاب و اسلام هستند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: شیعیان و اهل تسنن مشترکات فراوانی داشته و باید از اختلافات پرهیز کنند زیرا دشمنان به دنبال اختلاف افکنی در جوامع اسلامی هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید دین مبین اسلام را از گزند دشمنان حفظ کرد و اجازه نداد چهره ای غیر واقعی از اسلام به جهانیان نشان داده شود.

آیت الله علما اظهار داشت: اسلام ناب محمدی دین اتحاد و برادری و برابری بوده و باید با تکیه بر تعالیم این دین آسمانی، اسلام حقیقی را برای مردم سراسر جهان تبیین کرد.

گفتنی است در این دیدار آیت الله علما خواستار پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات مدارس علوم دینی اهل سنت در استان کرمانشاه شد./۸۵۷۱/پ203/ب1

ارسال نظرات