۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۲۲۴۳۸
سردار نقدی:

هيچ گاه مرگ بر استكبار و ظالم را كنار نخواهيم گذاشت

معاون فرهنگي سپاه با اشاره به اينكه نمي‌توان مرگ و نفرت را از استمعار ناديده گرفت، گفت: هيچ گاه مرگ بر استكبار و ظالم را كنار نخواهيم گذاشت.
سردار نقدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، سردار محمدرضا نقدي، معاون فرهنگي سپاه پاسداران پيش از ظهر امروز در همايش ملي باشگاه خبرنگاران بسيج كه در لانه جاسوسي برگزار شد با اشاره به اينكه چگونه مي توان مرگ و نفرت را از استمعار ناديده گرفت؟ اظهار داشت: هيچ گاه مرگ بر استكبار و ظالم را كنار نخواهيم گذاشت، سردمدار اين استكبار انگليس است.

وي ادامه داد: انگليس پس از آنكه تيغ ارتش كشورش کُند شد و نتوانست همچون زماني كه در غرب آسيا، هندوستان و ساير دنيا استعمار مي كرد اين كار را ادامه دهد بساطي را به راه انداخت كه نكبت آن جهان را فرا گرفت، نهادهاي دست سازي همچون يونسكو و يونيسف و همچنين دين سازي هاي كه انگليس ساخت قابل فراموش نيست.

معاون فرهنگي سپاه پاسداران تأكيد كرد: انگليس احزاب قابل فتنه را ايجاد كرد و هنوز در ميان كشورها اين موضوع استمرار دارد، در فتنه ٨٨ عامل اصلي استعمار انگليس بود و دست آنها در بازجويي عوامل آنها مشخص شد، آشوب ها و به هم انداختن كشورها و دو به هم زدن كشورها در تعيين مرزها به وسيله استعمار انگليس و رويارويي كشورها در كوچكترين مسائل را نمي توان ناديده گرفت و تا زماني كه رژيم استعماري آمريكا و انگليس از بين نروند همين شرايط  را خواهيم داشت.

سردار نقدي يادآور شد: مبارزه با استعمار انگليس يعني مبارزه با همه نهادها، احزاب، رسانه ها و اديان شيطاني است، اگر امروز رسانه هاي جنايت كار دارند با قساوت جنايات دنيا را رقم مي زنند كار انگليس است، اين انگليس است كه تكفير و وهابيت را تئوريزه كردند، آنها با تحريف بخش هايي از اسلام ساختارسازي كردند تا جنايات هولناك انجام دهند.

وي افزود: اگر امروز ارتش انگليس توان ندارد، در مقابل با نهادهاي جنايتكار خود به جان مسلمانان افتاده است، امروز در سخت ترين مشكلات فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي قوطه ور هستند و ان شاء الله هر چه زودتر از بين مي روند./٨١٦/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات