۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۲۲۴۵۸
سردار غيب پرور در جمع خبرنگاران:

مراكز نظامي ناموس نيروهاي مسلح است/ بسيج آماده همكاري با دولت و ساير نهادها است

رييس سازمان بسيج مستضعفين در مورد بازديد از مراكز نظامي ايران، گفت: مراكز نظامي ناموس نيروهاي مسلح است و دشمنان خودشان بهتر از هركسي اين موضوع را مي دانند، از اين رو، امر بازديد يك موضوع كاملا منتفي است.
سردار غیب پرور

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، سردا غلامحسین غيب پرور رييس سازمان بسيج مستضعفين در حاشيه همايش ملي باشگاه خبرنگاران بسيج در جمع خبرنگاران، گفت: همايش امروز مربوط به خبرنگاران بسيجي سراسر كشور بود كه در سالروز مبارزه با استعمار پير انگلستان و سالروز شهادت رييسعلي دلواري اين مراسم برگزار شد.

وي ادامه داد: اين مراسم براي اعلام مجدد مقابل خط استكبار يعني آمريكا، رژيم صهيونيستي و انگليس در كنار يك تعلق خاطر مجدد نسبت به مباني انقلاب اسلامي خاصه شهدا به ویژه شهداي خبرنگار بود.

رييس سازمان بسيج مستضعفين يادآور شد: خبرنگاران ما مي توانند در جبهه حق حاضر باشند و در اين عرصه دشمن شناسي كرده و در امتداد آن هم دشمن ستيزي كنند، دشمن ستيزي امري سخت است مخصوصا وقتي در جبهه جهاد فرهنگي قرار بگيريد.

سردار غيب پرور در پاسخ به سؤال خبرنگار رسا مبني بر بازرسي تأسيسات نظامي ايران نيز تأكيد كرد: بازرسي از مراكز نظامي تابع يك سري قواعدي است كه جزء خطوط ممنوع و خط قرمز يك كشور است، همه مسؤولان كشوري نيز در اين مورد اعلام نظر كردند و خود دشمنان نيز مي دانند كه اين يك تعارف بيشتر نيست و اینافراد به هيچ چيز جز نابودي انقلاب اسلامي قانع نيستند و از اين رو هر چند وقت يكبار بهانه جديدي مي تراشند.

وي افزود: مراكز نظامي ناموس نيروهاي مسلح است و آنها خودشان بهتر از هر كسي اين موضوع را مي دانند و از اين رو امر بازديد يك موضوع كاملا منتفي است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه در مورد روز استعمار انگليس، گفت: پيروزي انقلاب اسلامي ما در پناه ايستادگي در مقابل استكبار رقم خورد، زماني استعمار انگليس به طور آشكار و شفاف عرضه اندام مي كرد كه در مقابله با آن شهادت دلواري تا نهضت مشروطه را داشتيم، در چند دهه گذشته هم آمريكا جايگزين استعمار پير شده كه مردم ما خوشبختانه دشمن را خوب شناخته اند و در مقابل آن هم خوب عمل كردند.

سردار غيب پرور بيان كرد: تا زماني كه دشمن ستيزي در جوهره انقلاب ما وجود دارد حتما انقلاب ما داراي حيات و بالندگي خواهد بود.

وي در مورد اولويت اقتصادي و اقتصاد مقاومتي مورد نظر رهبري و نقش بسيج در كمك كردن به دولت در اين زمينه، ابراز داشت: بنده بارها تأكيد كردم كه ما آمادگي كامل داريم كه در حوزه هاي مختلف به دولت كمك كنيم، ما امروز افراد متخصص و فرهيخته و آشناي به مسائل كشور را در بسيج داريم و هر كسي اعلام نياز كند وظيفه ما است كه به او ياري برسانيم.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در مورد اولويت هاي اول دولت از بحث هاي اقتصادي نيز اضافه كرد: در زمان فرآيند انتخابات وعده هايي براي برطرف شدن مشكل اشتغال، بيكاري، افزايش توليد و ... داده شد كه اين مطالبات مردم است و اميدواريم دولت نيز بتواند پاسخگوي مطالبات مردم باشد./٨١٦/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات