۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۵۲۵۸۷۵
فرمانده کل ارتش:

ناشناخته بودن قدرت نیروهای مسلح لرزه بر جان دشمنان انداخته است

موسوی، اصلی ترین عامل موفقیت نیروهای مسلح را مرهون فرماندهی بی نظیر رهبر معظم انقلاب دانست وگفت: در جغرافیای امروز جهان، فرمانده ای به این جامعیت وجود ندارد.
سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیرسرلشگر سید عبدالرحیم موسوی در مراسم یادواره شهدای مشق عشق که شب گذشته در بوستان شهدای آذر قم برگزار شد، دفاع همه جانبه را موضوعی بسیار مهم دانست و گفت: دفاع مصطلح در مقابل تهاجم نظامی شکل می گیرد، اما دفاع همه جانبه معنای وسیع تری دارد؛ به بیان دیگر دفاع مصطلح در یک جبهه مشخص شکل می گیرد، اما در دفاع همه جانبه مرزهای جغرافیایی دیگر معنایی ندارد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دفاع مصطلح در مقابل نیروهای مسلح است، اظهار داشت: دفاع همه جانبه در مقابل همه مؤلفه های قدرت اعم از اقتصادی، سیاسی، نظامی، علمی، فرهنگی و غیره شکل می گیرد.

وی ادامه داد: در عرصه دفاع همه جانبه، همه مردم در هر جایگاهی که هستند باید خود را در خط مقدم ببینند و افزون بر این باید از دیگران نیز پشتیبانی کنند؛ مدت زیادی است که کشور ایران در مقابل هجمه های همه جانبه دشمنان به سرکردگی آمریکا قرار گرفته است، بنابراین همه ما باید این خط را محکم کنیم و از دیگران هم پشتیبانی کنیم.

موسوی با تأکید بر اینکه انقلابی بودن، کلید اساسی موفقیت در همه عرصه ها است، عنوان کرد: نیروهای مسلح تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب به باورهای انقلابی دست یافتند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه به کارگیری ترکیبی تجهیزات و روش های ابداعی سبب شده است تا نیروهای نظامی ایران به قدرتی ناشناخته دست یابند، ابراز داشت: ناشناخته بودن قدرت نیروهای مسلح لرزه بر جان دشمنان انداخته است.

وی اصلی ترین عامل موفقیت نیروهای مسلح را مرهون فرماندهی بی نظیر رهبر معظم انقلاب دانست و بیان کرد: در جغرافیای امروز جهان، فرمانده ای به این جامعیت وجود ندارد، در طول تاریخ به جز معصومین(ع) هیچکس اینچنین تدبیری نداشته است.

موسوی تصریح کرد: نیروهای مسلح امروزه به برکت فرماندهی رهبر معظم انقلاب، آمادگی دارند تا در هر جایی و هر سطحی به صورت کاملاً مقتدرانه از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمن امروزه معتقد است که نخواهد توانست در برابر قدرت ایران قد علم کند، برای همین بر این باورند که باید با کشور جمهوری اسلامی ایران تعامل کنند.

وی ابراز داشت: اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، به این معنا نیست که این رژیم قرار است 25 سال عمر کند، چراکه اگر دست از پا خطا کند با خاک یکسان خواهد شد؛ این رژیم غاصب باید سرش را زیر انداخته و باقی عمر خود را شماره کند، چون اگر کوچکترین خطایی مرتکب شود، رهبر معظم انقلاب، باقی مانده عمر این رژیم را بخاطر جنایات بیشماری که انجام داده است، به سرعت برق خاتمه خواهد داد.

موسوی در پایان یادآور شد: قدرت، عزت، اقتدار، امنیت، اعتماد به نفس و روحیه انقلابی کشور ایران مرهون فداکاری های شهدای گرانقدر است؛ بنابراین باید در راستای تکریم این بزرگواران و خانواده شان نهایت سعی خود را به کار بندیم./841/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات