۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۲۶۱۱۱
امیرآبادی تأکید کرد؛

لزوم انجام اقدامات عملی برای جلوگیری از کشتار مسلمانان میانمار

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه کشورهای اسلامی باید یک فعالیت عملی در رابطه با کشتار مسلمانان میانمار انجام دهند، گقت: دولت‌های اسلامی علاوه بر کمک‌های بشر دوستانه باید دولت میانمار را در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی مورد فشار قرار داده و تحریم کنند.
امیرآبادی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، احمد امیرآبادی با اشاره به کشتار مسلمانان مظلوم میانمار اظهار کرد: در ارتباط با نسل‌کشی مسلمانان میانمار کمیسیون امنیت ملی جلسه‌ای را برگزار کرده و پیشنهادهایی نیز داشته‌اند.

وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی باید فعالیت عملی در ارتباط با کشتار مسلمانان میانمار انجام دهند، عنوان کرد: دولت‌های اسلامی علاوه بر کمک‌های بشردوستانه باید دولت میانمار را در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی زیر فشار قرار داده و تحریم کنند.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: کشورهای اسلامی علاوه بر فشار روی دولت میانمار باید سازمان‌های بین‌المللی را نیز زیر فشار قرار دهند و مسؤولان این سازمان‌ها باید پاسخگو باشند.

وی در پایان یادآور شد: لابی‌هایی که توسط صهیونیست‌ها در سازمان‌های بین‌المللی انجام می‌شود نشان می‌دهد که تمام جوایزی که به عنوان صلح جهانی به کشورها اهدا می‌کنند بی‌اعتبار است./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات