۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۵۲۶۱۶۷
آیت الله محمدی:

مسؤولان جوان باید از تجریبات و راهنمایی های بازنشستگان استفاده کنند

آیت الله طه محمدی گفت: دوره بازنشستگی بهترین فرصت برای خود سازی و جبران آنچه فرد در گذشته نتوانسته انجام دهد می باشد که باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان ظهر امروز در دیدار با کانون بازنشستگان استان همدان که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد دوره بازنشستگی را گوهر نایابی توصیف کرد و گفت: این دوره مهم ترین دوره زندگی فرد است و تمام سعی باید نوعی باشد که به بهترین نحو از آن استفاده شود.

آیت الله طه محمدی با اشاره به سختی زندگی افراد بازنشسته گفت: متاسفانه شرایط کشور به نوعی شده است که شما نباید از سازمانی انتظار کمک داشته باشید و خودتان به میدان بیایید.

وی تجربه بازنشستگان را سرمایه عظیمی توصیف و اظهار کرد: مردم و مسؤولان جوان باید از تجریبات و راهنمایی های  بازنشستگان استفاده کنند چرا که تجربه ارزشمند بازنشستگان بزرگترین سرمایه آنان است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان دوره بازنشسنگی را دوره ای بی نظبر دانست . بیان کرد: طلائی ترین دوره زندگی هر انسانی دوران بازنشتگی اوست چرا که خامی گذشته را پست سر گذاشته و کامل شده است.

وی ادامه داد: دوره بازنشستگی بهترین فرصت برای خود سازی و جبران آنچه فرد در گذشته نتوانسته انجام دهد می باشد که باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد.

امام جمعه همدان در کنار هم بودن بازنشتگان را کار مهمی دانست و گفت: بازنشستگان باید دور هم جمع شوند و از حال یکدیگر با خبر باشند و برای رفع مشکلات همدیگر پاپیش بگذارند./۹۷۹/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات