۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۲۷۱۵۱
برای سومین سال متوالی؛

هیأت انگلیسی زبانان مقیم تهران برگزار می‌شود

مراسم عزاداری دهه اول محرم در هیأت انگلیسی زبانان مقیم تهران با سخنرانی مشاور دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی دهه نخست محرم در مجموعه ایوان شمس برگزار می‌شود.
هیئت انگلیسی زبانان مقیم تهران

حجت الاسلام سید عبدالله حسینی، مشاور دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و مدیر مرکز اسلامی آفریقای جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره برگزاری هیأت انگلیسی زبانان مقیم تهران در ماه محرم 96، گفت: هیأت انگلیسی زبانان مقیم تهران با فرا رسیدن ماه محرم در حالی سومین سال برپایی خود را پشت سر می‌گذارد که آماده برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) مانند بسیاری از هیأت‌ها و مساجد کشور است.

وی در ادامه اظهار داشت: در این محفل عزاداری که با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی و دین اسلام، همچنین با شعار صلح و آشتی میان مردم دنیا در تهران فعال است، دانشجویان و اساتید رشته زبان انگلیسی دانشگاه ها و مراکز آموزش زبان و دیپلمات های مقیم تهران می توانند حضور یابند.

مدیر مرکز اسلامی آفریقای جنوبی با بیان اینکه سخنرانی به زبان انگلیسی در هیأت انگلیسی زبانان مقیم تهران صورت می گیرد، گفت: در این محفل همچنین خانم مرضیه هاشمی بانی راه اندازی گروه دعای کمیل به زبان انگلیسی به مقتل ‌خوانی می‌پردازد و از دیگر برنامه‌های هیأت، شعرخوانی شاعران انگلیسی‌ زبان است.

مشاور دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به زمان و مکان برگزاری هیأت انگلیسی زبانان مقیم تهران ابراز داشت: این مراسم از روز پنجشنبه 30 شهریورماه تا روز دوشنبه 10 مهرماه 96 هر شب از ساعت 18 تا 20 در مجموعه ایوان شمس برگزار می شود.

گفتنی است؛ مجموعه ایوان شمس واقع در میدان فاطمی بعد از میدان گلها، اجنب اتوبان کردستان است./966/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات