۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۲۷۲۴۰
نماینده ولی فقیه در ایلام:

اقتدار امروز میهن اسلامی مرهون رهبری، نیروهای مسلح و ملت است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: نظام سلطه در هر لحظه و زمانی احساس کند که ملت و نظام ایران ضعیف هستند بدون هیچ تردیدی حمله خواهد کرد اما راز عدم حمله به ایران اقتدار رهبری، نیروهای مسلح و ملت ایران است.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح در ایلام اظهار داشت: جنگ تحمیلی یک نبرد تمام عیار نظام سلطه و استکبار جهانی علیه انقلاب نوپای اسلامی ایران بود.

وی افزود: صدام حسین رییس جمهور عراق به نمایندگی از آمریکا و اروپا و با گرفتن کمک های نظامی و غیر نظامی از ۳۲ کشور به جنگ با ایران اسلامی پرداخت که هدفش از بین بردن نظام اسلامی ایران بود.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: حمله صدام به ایران اسلامی و تحمیل شدن ۸ سال جنگ فرسایشی نشان داد توافقنامه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی از نظر دشمنان ایران اسلامی یک ورق پاره بیش نیست و هیچ اهمیتی جز منافع خود آنها ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: نظام سلطه در هر لحظه و زمانی احساس کند که ملت و نظام ایران ضعیف هستند بدون هیچ تردیدی حمله خواهد کرد اما راز عدم حمله به ایران اقتدار رهبری، نیروهای مسلح و ملت ایران است.

وی با بیان اینکه امام راحل با هوشمندی جنگ را مدیریت کردند و چنان درسی به مهاجمان داد که شاید قرن‌ها هیچ دولتی هوس حمله به ایران را در ذهن خود راه ندهد، گفت: امام چه در جنگ و چه در صلح نابودی دشمنان را دنبال کرد و به هدف خود نیز رسید.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: طی هشت سال دفاع مقدس نسلی در کشور تربیت شد که مرد جنگ و ایثار و شهادت بود و این نسل آموزه‌های خود را به نسل سوم انقلاب با تربیت پهلوانان و قهرمانانی منتقل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان عنوان کرد: مکتب و روحیه شهادت طلبی انقلاب اسلامی پهلوانانی همچوم محسن حججی با پدید آوردن صحنه‌هایی بهت و حیرت جهانیان را بوجود آورده است که همین جوانان از جان می گذرند ولی از ارزش ها تا سر جد جان دفاع می کنند./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات