۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۵۲۹۲۲۷
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی:

دولت عدالت و استفاده از نیروهای متخصص را در سرلوحه کار خود قرار دهد

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود دولت مردان در انتصابات بر اساس عدالت عمل کنند و از نیروهای ارزشی و متعهد و نیز متخصص استفاده کنند.
حجت الاسلام موسوی

حجت الاسلام سید احمد موسوی، معاون پارلمانی رئیس دولت نهم و رئیس اسبق سازمان حج و زیارت کشور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با تسلیت فرارسیدن عاشورای حسینی درباره مهم ترین مطالبه های مردم از دولت دوازدهم، اظهار داشت: بحث اشتغال زایی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت دولت دوازدهم قرار گیرد.

نماینده اسبق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب به عنوان کسی که در ریز مسائل داخلی و به ویژه بین المللی هستند، در اول هر سال نامی را انتخاب می کنند که پشتوانه این نامگذاری مطالعات بسیار گسترده از سوی ایشان است و در نامگذاری سال های اخیر مکررا بر بحث اقتصاد تاکید خاصی دارند.

معاون پارلمانی رئیس دولت نهم افزود: یقینا اگر بحث اقتصاد و بیکاری که اولویت دولت مردان است، حل شود؛ رشد و ترقی بسیار بالایی را در جامعه مشاهده خواهیم کرد.

رئیس اسبق سازمان حج و زیارت کشور تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی و حل مسئله بیکاری قطعا با شعار و تنها حرف زدن حل نمی شود؛ بلکه دولت دوازدهم باید با برنامه ریزی های بسیار خوب و ایجاد وحدت در این راستا، مشکلات اقتصادی جامعه را حل کند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه قیام امام حسین(ع) بر اساس عدل بود افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید (قامت السماوات و الارض بالعدل) عدل به معنای آن است که هر چیزی را در محل و جای خود قرار دهیم و اگر غیر از این باشد قطعا ظلم محسوب خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دولت دوازدهم بر اساس عدالت کارگزاران و مدیران خود را انتخاب کند، بیان داشت: دولت مردان اگر در راستای حل مشکلات هستند باید عدل را در سرلوحه کاری خود قرار دهند و عدالت را در انتصابات رعایت کنند.

سفیر اسبق ایران در سوریه در پایان اظهار داشت: دولت دوازدهم در دولت جدید از نیروهای متعهد، متخصص، کاربلد و ارزشی استفاده کند تا این دولت در راستای عدالت خواهی گام بردارد./9453/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات