۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۲۹۷۰۶
فرمانده کل ارتش:

اقدامات نیروی دریایی ارتش ایران فوق‌العاده بوده است/ موفقیت ارتش نیازمند یک فضای هم‌افزایی است

سرلشگر موسوی در مورد اقدامات معجزه‌آسای نیروی دریایی ارتش، گفت: اقدامات نیروی دریایی نشان داده است که هر کاری شدنی است، البته نباید فراموش کرد که موفقیت‌های نیروی دریایی ارتش مرهون زحمات امیر سیاری و همراهان او است.
رحیم موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه 12مهرماه) در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش با اشاره به برخی از مأموریت‌های نیروی دریایی در دوران فرماندهی امیر سیاری، اظهار داشت: ایشان از همان ابتدای مأموریت خود به دریانوردی در آب‌های آزاد، ایجاد زیرساخت‌ها در سواحل مکران و تشکیل منطقه دوم دریایی جاسک اقدام کردند.

وی ادامه داد: یکی از سخت‌ترین کارهای ایشان موضوع «تاسیس» بود، زیرا همه می‌دانند که این امر کار فوق العاده سنگین و مشکلی است، این دشواری زمانی بیشتر می‌شود که با دست خالی بخواهید این کار را انجام دهید.

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: چنانچه بخواهیم مدال‌هایی که نیروی دریایی ارتش از مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا دریافت کرده‌اند برشماریم متوجه می‌شویم که اقداماتی که این نیرو انجام داده است چیزی شبیه به یک معجزه بوده است.

سرلشگر موسوی با بیان اینکه اقدامات نیروی دریایی نشان داده است که هر کاری شدنی است، یادآور شد: البته نباید فراموش کرد که موفقیت‌های نیروی دریایی ارتش مرهون زحمات امیر سیاری و همراهان او است، یک فرمانده هر چقدر هم جهادی باشد، اگر یاران و همرزمان پا در رکاب و وفاداری نداشته باشد عرصه بر او سخت خواهد شد.

وی افزود: ما باید دستاوردهای جدید نیروی دریایی را علاوه بر زحمات امیر سیاری حاصل دست‌رنج سایر کارکنان نیروی دریایی بدانیم.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه انضباط، توانایی دانشی و مهارتی و آمادگی فردی و یگانی جزء شاخصه‌ها و ابعاد یک ارتش معنویت محور است، خاطرنشان کرد: فرمانده کل قوا در زمان انتصاب بنده به فرماندهی ارتش سه محور اصلی ارتقاء توان و آمادگی رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی و رفع نیازهای معیشتی را ابلاغ فرمودند که همین موضوع کار ما را سخت می‌کند.

سرلشگر موسوی در پایان گفت: توصیه‌های رهبری به بنده زمانی محقق خواهد شد که یک فضای هم‌افزایی داشته باشیم، به همین منظور شوراهایی با مسؤولیت هیأت رئیسه ارتش تشکیل شده است./816/۲۰۲/ح

ارسال نظرات