۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۳۰۵۵۳
در شهر مشهد مقدس؛

نخستین اجلاس مدیران و اعضای شورای علمی مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می شود

دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی از برگزاری نخستین اجلاس مدیران و اعضای شورای علمی این مجمع در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در شهر مشهد مقدس خبرداد.
محمدباقر خراسانی مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی برگزاری اجلاس مدیران مجمع عالی حکمت اسلامی

محمدباقر خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ‌از برگزاری نخستین اجلاس مدیران مجمع عالی حکمت اسلامی در مشهد مقدس خبرداد و گفت: این اجلاس روزهای پنجشنبه و جمعه بیستم و بیست و یکم مهرماه در هتل ولایت مشهد مقدس برگزار می شود.

دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی افزود: افتتاحیه این نشست که در آن اعضای هیأت مدیره، شوراهای علمی و مدیران شعبه مرکزی قم و همچنین شعب مشهد، شیراز و اصفهان حضور خواهند داشت، همراه با پخش پیام تصویری حضرت آیت الله جوادی آملی از ناظران عالی مجمع خواهد بود.

وی با بیان این که اجلاس در روز نخست در نوبت صبح و عصر برگزار می شود، ابراز داشت: در این نشست شخصیت های برجسته ای از جمله آیات غلامرضا فیاضی مدیر مجمع عالی حکمت اسلامی، احمد بهشتی استاد برجسته علوم عقلی و همچنین حجج اسلام احمد واعظی، حمید پارسانیا و حسن رمضانی از مدیران ارشد مجمع به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

خراسانی ادامه داد: از دیگر سخنرانان این اجلاس می توان به حجج اسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی تولیت آستان قدس رضوی و محسن قمی مسؤول بین الملل دفتر مقام معظم رهبری و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد.

وی به اهداف برگزاری این نشست دو روزه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در حقیقت این اجلاس در جهت ارائه گزارش فعالیت های دفتر مرکزی و شعب مجمع عالی حکمت اسلامی در سه شهر یاد شده و همچنین هم اندیشی در مورد برنامه های مشترک شعب مجمع در حوزه های آموزش، پژوهش و بین الملل برگزار خواهد شد، ضمن این که مستندهای تصویری از فعالیت های آموزشی و پژوهشی مجمع در خلال برنامه ها نیز پخش خواهد شد.

دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی با بیان این که شعب اصفهان و شیراز به تازگی کار خود آغاز کرده اند، گفت: یکی از اهدافی که برای برگزاری این نشست در نظر گرفته شده بیان نقطه نظرات، مشکلات، پیشنهادات و مسائل مختلف در جهت اجرای بهتر اهداف و وظایف مجمع در شعب جدید توسط مدیران است تا در آینده بتوانند بهتر از گذشته فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود را دنبال کنند.

وی عنوان کرد: اختتامیه نخستین اجلاس مدیران مجمع عالی حکمت اسلامی روز جمعه از ساعت 8 تا 11صبح در مجتمع ولایت مشهد برگزار می شود که در این مراسم نیز از سخنرانی اساتید و اعضای مجمع استفاده خواهیم کرد./1330/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات