۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۵۳۱۷۱۹
امام جمعه شهر لاله جین:

مسؤولان از برجام عبرت بگیرند/ گستاخی های ترامپ نشانه عملکرد بد مسؤولان است

امام جمعه شهر لاله جین گفت: رهبر معظم انقلاب قبل از برجام به دولت مردان گفت که من به مذاکره با آمریکا خوش بین نیستم و دل خوش شدن مسؤولان دولتی به غرب سبب گستاخ شدن ترامپ شده است.
سیفی لالجین

حجت الاسلام محمدتقی سیفی امام جمعه شهر لاله جین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به یاوه گویی های دونالد ترامپ گفت: به نظر آن چیزی که سبب گستاخی های رییس جمهور آمریکا شده است رفتار مسؤولان کشور ما و سیاست های غلط آن ها است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب قبل از برجام به دولت مردان گفت که من به مذاکره با آمریکا خوش بین نیستم و دل خوش شدن مسؤولان دولتی به غرب سبب گستاخ شدن ترامپ شده است.

امام جمعه شهر لاله جین گفت: گوش به فرمان بودن از ولایت فقیه رمز پیروزی امت اسلامی است، در روایات متعددی اهل بیت(ع) به مردم امر کرده اند که تبعیت از ولایت فقیه تبعیت از امام معصوم به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی با رهبری یک فقیه شکل گرفت، اگر دولت مردان سیاست های رهبر معظم انقلاب را در برجام پیش می گرفتند به تحقیق وضع ما این گونه نبود.

حجت الاسلام سیفی گفت: امام حسن مجتبی(ع) می فرماید مردمی که به حرف رهبر خود گوش ندهند و به دنبال سازش با دشمن بروند دشمنان نیز جواب آنها را با بدی می دهند.

وی در ادامه افزود: کسانی که با معاویه و یزید همکاری کردند چیزی جز خواری نصیبشان نشد، البته تیم مذاکره کننده ایران همانطور که رهبر معظم انقلاب گفت افرادی متدین و انقلابی هستند ولی در مذاکره با آمریکا فریب خورده اند.

امام جمعه لاله جین گفت: امریکا که یزید زمانه به شمار می رود فقط به دنبال اهداف پلید خود است و به هیچ عهد و پیمانی وفا نمی کند این نشانه روحیه استکبار است.

وی در پایان با اشاره به ضرورت همگرایی بین مسلمانان گفت: ملت ایران باید با صلابت و پایداری در راه حق در مقابل آمریکا بایستند و اتحاد بین مسلمین سبب پیروزی کشور های اسلامی می شود./۹۷۹/ت302/ب1

ارسال نظرات