۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۵۳۱۹۸۸
آیت الله طه محمدی:

طب مدرن ویژگی های طب سنتی را بررسی کند

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت:‌ تلاقی و هم افزایی میان دو طب قدیم و جدید می تواند تا حد زیادی مشکلات درمانی را بکاهد و بر سلامت جامعه بیفزاید.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان عصر امروز در دیدار جمعی از پزشکان شهرستان همدان، ابراز داشت: پیشرفت های پزشکی امروز سبب شده است که جامعه کمتر دچار گرفتاری های واگیر قرار گیرد.

وی با اشاره به اهیمت توجه به درمان های سنتی اظهار داشت: نباید با توجه به تفکر منفی افراطی در جامعه راه را بر روی طب سنتی اسلامی مسدود کنیم و باید با بررسی بیشتر نقاط قوت آن را برجسته کنیم.

امام جمعه همدان افزود:‌ امروزه بسیاری از بیماری ها در جامعه مستلزم رجوع به پزشکان هستند و از طرفی برخی داروهای شیمیایی با وجود درمانی بخشی از بیماری های انسان سبب ایجاد تنش در دیگر اعضای انسان می شود.

وی با بیان این مطلب که توجه به طب اسلامی در بسیاری از موارد راهگشا است، گفت: همه افراد باید بدانند که استفاده درست و دقیق از دستور العمل های طب اسلامی و سنتی می تواند درمان مناسبی برای بیماری های افراد باشد و نباید نسبت به آن بی توجهی کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در پایان گفت:‌ تلاقی و هم افزایی میان دوطب قدیم و جدید  می تواند تا حد زیادی مشکلات درمانی را بکاهد و بر سلامت جامعه بیفزاید./۹۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات