۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۳۲۷۸۹
آیت الله علم الهدی:

تحقق اقتصاد مقاومتی پاسخ محکمی به ترامپ خواهد بود

امام جمعه مشهد گفت: مسؤولان با تحقق اقتصاد مقاومتی، پاسخ عربده‌کشی ‌ها و لات ‌بازی ‌های ترامپ که دیوانه ‌بازی او را علم کرده ‌اند تا از ما امتیاز بگیرند را بدهند.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد مقدس که در جوار بارگاه منور رضوی برگزار شد، با اشاره به رویکرد عزتمدارانه حضرت زینب(س) در مدیریت کاروان اسرای کربلا، آن را الگویی برای راهبردهای نظام اسلامی در عرصه های بین المللی دانست و گفت: کفار همگی به دنبال براندازی ما هستند و فرقی در این که از چه کشوری باشند، وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان این که راه مقابله با کفار، تکیه مسؤولان به توان داخلی کشور است، افزود: 4 سال است که رهبر معظم انقلاب روی مسأله اقتصاد مقاومتی تأکید دارند. ایشان در دیدار اخیر خود فرمودند «من با سرمایه گذاری خارجی مخالف نیستم اما اگر این مسأله باعث شود چشم ما به دست خارج باشد تا آن ها برای ما کار درست کنند، امری غلط است.»

وی خاطرنشان کرد: ما کشوری 80 میلیونی هستیم و اگر این بازار برای مصرف کالاهای خارجی نباشد و کارخانه های ما ولو با اشکالات موجود راه بیفتد، این بازار 80 میلیونی جوابگوی تولیدات داخلی ماست اما متأسفانه با وجود این که رهبر معظم انقلاب در عید نوروز در همین مکان فرمودند اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نیاز دارد، مردم در شش ماهی که از سال جدید گذشته، تغییری ندیدند جز این که اتومبیل های رنگارنگ خارجی را در خیابان ها افزایش پیدا کرده است.

آیت الله علم الهدی با بیان این که مشکلات کشور با شعار دادن و آمارهای ضد و نقیض حل نمی شود، تصریح کرد: یکی از مسؤولان در روز ملی استاندارد گفت «ما در 6 ماهه نخست سال جاری یک میلیون و 500 هزار شغل ایجاد کرده ایم» و این در حالی است که مسؤولان متولی امر اشتغال می گویند «ما در این کشور بیش از 400 هزار شغل نمی توانیم ایجاد کنیم و 600 هزار آن روی زمین مانده است.» مسؤولان بدانند که مردم عقل و شعور دارند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ضمن تأکید بر لزوم حل مشکلات پیش روی جوانان در زمینه اشتغال، ازدواج و مسکن، افزود: امروز 12 میلیون دختر و پسر برای اشتغال و مسکن مشکل دارند و مشکلات فقط در این زمینه نیست، مسأله این است که مشکل به خانواده ها رسیده و تمام خانواده ها به خاطر این مشکلات به هم ریخته است.

وی در پایان تصریح کرد: با تحقق اقتصاد مقاومتی، هم پاسخ این عربده‌کشی ‌ها و لات ‌بازی ‌های مرد دیوانه ‌ای که دیوانه ‌بازی او را علم کرده ‌اند تا از ما امتیاز بگیرند، را می‌دهید و شکستش می‌دهید و هم این‌که در داخل کشور خودمان را از این مشکلات نجات می ‌دهیم. نسخه ‌اش را رهبری 4 سال است که در قالب سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی صادر کرده اند و مؤلفه ها و شاخصه های آن را نیز بیان فرموده اند./820/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات