۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۵۳۲۸۳۷
تجمع علمای مسلمان لبنان:

شکست پروژه صهیونیستی و آمریکایی به معنای پایان جنگ نیست

علمای شیعه و سنی لبنان با اشاره به اینکه شکست پروژه صهیونیستی و آمریکایی به معنای پایان جنگ نیست، آمادگی محور مقاومت برای نبردهای آتی را خواستار شد.
تجمع علمای مسلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی که پس از نشست هفتگی صادر شد، به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت و نوشت: منطقه امروزه در فضای ساعت های پایانی داعش و فروپاشی توطئه صهیونیستی و آمریکایی برای نابودی محور مقاومت قرار دارد، محور مقاومتی که توانست مقاومت کند و به پیروزی دست یابد. فاصله چندانی تا اعلام پیروزی نهایی در سوریه و عراق نداریم.

این تجمع افزود: شکست پروژه صهیونیستی و آمریکایی به معنای پایان جنگ نیست چرا که جنگ ادامه دارد و شکست خوردگان درصدد آغاز نبرد جدیدی در میدان دیگری خواهند بود، بنابراین محور مقاومت باید در اوج آمادگی قرار داشته باشد. پیروزی نهایی و پایان جنگ تنها با بازپس گیری کامل خاک فلسطین و بازگرداندن آن به دامان امت و زوال رژیم صهیونیستی امکان پذیر است.

در ادامه پیام آمده است: به دولت و ملت و نیروهای امنیتی عراق به دلیل شکست پروژه صهیونیستی در تاسیس دولت کُرد و تجزیه عراق تبریک می گوییم. حضور نیروهای امنیتی دولت عراق در مناطق حساس یک امر طبیعی به شمار می آید و کردها باید در ماجراجویی های بارزانی تجدید نظر کنند.

علمای شیعه و سنی لبنان از مواضع شجاعانه مرزوق الغانم رییس پارلمان کویت در اجلاس اتحادیه بین المجالس در روسیه تقدیر کرده و اظهار داشتند: این مواضع درخشان که به خروج هیأت صهیونیستی انجامید، تپندگی جهان عرب و همه آزادگان جهان را به نمایش گذاشت.

آنان شهادت سرتیپ عصام زهرالدین از فرماندهان ارتش سوریه را به بشار اسد تبریک گفته و تصریح کردند: این شهید همواره در کنار سربازان حضور داشت و در میدان نبرد به شهادت رسید. او از فرماندهانی است که از عوامل مهم پیروزی در سوریه و ناکامی همه توطئه ها علیه این کشور محسوب می شود./980/ب901/د

ارسال نظرات