۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۵۳۳۳۸۵
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

تولید محتوای دینی در فضای مجازی لازمه مقابله با آسیب های اجتماعی است

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به فعالیت و تبلیغ در فضای مجازی, گفت: تولید محتوای دینی، مدیریت صحیح و روحیه انقلابی امری مهم برای مقابله با آسیب های اجتماعی و خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمنان است.
تبلیغ دین

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تبلیغ طلاب و روحانیان در بصیرت بخشی و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن نقش آفرین است.

وی با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی در جامعه و استفاده بیشتر جوانان از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عنوان داشت: باید تبلیغ بیشتر و هدفمندتری در فضای مجازی صورت گیرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت تبلیغ کاربردی و مؤثر مبلغان در فضای مجازی خاطرنشان کرد: باید نحوه صحیح تبلیغ در این فضا و استفاده از برنامه های مفید و کاربردی آموزش داده شود.

وی آموزش را اساس بصیرت بخشی و آگاه سازی خواند و گفت: نسل جوان به عنوان سرمایه کشور باید مورد توجه ویژه قرار گیرند و به عنوان آینده سازان این مملکت باید نسبت به مسائل روز و هجمه های فرهنگی دشمن آگاه باشند.

حجت الاسلام ولی پور ادامه داد: با بهره مندی از توانایی تبلیغی مبلغان و طلاب در فضای مجازی باید جلوی آسیب های اجتماعی حاصل از این شبکه ها گرفته شود و در این راستا نیازمند به همکاری خانواده ها هستیم.

وی افزود: مدیریت صحیح خانواده و توجه به تربیت دینی فرزند موجب می شود که فرزند ما با ورود به جامعه هوشیار باشد و همواره فربی توطئه ها و هجمه های فرهنگی را نخورد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب تأکید داشت: در فضای مجازی باید تولید محتوای دینی صورت گیرد و هر طلبه به عنوان یک مبلغ دین در بصیرت بخشی جوانان نقش آفرین باشد.

وی بیان داشت: برای مقابله با هجمه های فرهنگی و آسیب های اجتماعی نیازمند مدیریت صحیح، تفکر انقلابی، وحدت و تعامل نهادهای دینی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی هستیم، با برنامه ریزی حساب شده و منسجم باید در عرصه فرهنگی کار کرد.

حجت الاسلام ولی پور خاطرنشان کرد: برای مصون سازی نسل جوان و نوجوان در برابر آسیب های اجتماعی خانواده به عنوان نهادی اثرگذار که نقش بسزایی در تربیت فرزندان دارد، باید همکاری لازم را با محیط آموزشی که فرزند او مشغول تحصیل است، داشته باشد چراکه ورود فرزند به اجتماع بار مسؤولیت خانواده را سنگین تر می کند و نباید از آن غافل شد./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات