۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۵۳۳۴۵۰
امام جمعه بهبهان مطرح کرد؛

پیاده روی اربعین سبب خنثی شدن توطئه های مستکبران می شود

امام جمعه بهبهان با اشاره به اهمیت اربعین گفت: راه حل خنثی کردن اسلام قلابی و مستکبران جهانی حرکت بسیار مهم اربعین است که باید به طور ویژه به آن اهمیت داده شود.
امام جمعه بهبهان

حجت الاسلام سید قدرت اله ناصری، امام جمعه بهبهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با تبیین مسئله اربعین حسینی، اظهار داشت: اربعین حسینی و این کنگره عظیم در حقیقت یکی از مهم ترین کنگره ها و همایش های عظیم شیعیان جهان به ویژه ملت ایران اسلامی به شمار می آید.

امام جمعه بهبهان در ادامه ابراز داشت: اسلامی که با یهود وعده همکاری داده و هم پیمان شده است در واقع اسلام قلابی به شمار می آید؛ چراکه این نوع اسلام با مستکبران همکاری می کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان با اشاره به راه حل خنثی کردن اسلام قلابی، اظهار داشت: راه حل خنثی کردن اسلام قلابی و مستکبران جهانی حرکت بسیار مهم اربعین است که مردم ما به طور گسترده ای این فریضه بسیار خوب را با شور و شعور حسینی انجام می دهند.

حجت الاسلام ناصری افزود: حرکت اربعین و پیاده روی باشکوه این فرایند عظیم، ضربه اساسی به کار آن ها وارد می کند و تمامی توطئه های آنان را خنثی می کند؛ زیرا که آنان اسلامی را می خواهند به جهانیان معرفی کنند که با سلیقه و اهداف شوم خودشان باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه پیاده روی اربعین یکی از اعمال بسیار مناسب است، گفت: مسئله پیاده روی اربعین در حیقیت یکی از بهترین اعمال به شمار می آید که زائرین باید قدر این عبادت بزرگ را بدانند و با خلوص نیت کامل از این پیاده روی استفاده کنند.

امام جمعه بهبهان در پایان بیان داشت: ما باید مواظب باشیم که شیطان که دشمن قسم خورده ماست و تلاش می کند که در عبادات و اعمال ما نفوذ بد کند، جلوگیری کنیم و با قصد قربت و نیت صالح خویش راه نفوذ شیطان؛ یعنی دشمن قسم خورده ما را در اعمالمان ببندیم./9453/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات