۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۳۵۳۸۹
آیت الله علما:

نماز جمعه عامل نجات انسانها در قیامت و هدایتگر بندگان در دنیا است

آیت الله علما با اشاره به اینکه نماز جمعه عامل نجات انسان ها در قیامت و هدایتگر بندگان در دنیا است گفت: نماز جمعه نقش هدایتگری در جامعه داشته و از انحراف و غفلت جلوگیری می کند؛ از این رو قطعأ سازنده است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان صحنه با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و طلاب و روحانیان در شهرستان صحنه برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه نماز جمعه سبب نجات انسانها در قیامت است تصریح کرد: نماز جمعه عامل نجات انسانها در قیامت و هدایتگر در این دنیا است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: در نماز جمعه هم  مسائل مذهبی و اخروی به مردم  تذکر داده و یادآوری می شود و هم مسائل روز دنیا  با دقت بررسی و پالایش می شود.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: نماز جمعه نقش هدایتگری در جامعه داشته و از انحراف و غفلت جلوگیری می کند و قطعأ سازنده است.

وی اظهار داشت: هدف و رسالت انبیای الهی بیداری انسانها و ترویج دین الهی بود و به برکت این مهم اسلام تداوم یافت.

 آیت الله علما تأکید کرد: مردم و مسؤولان باید نسبت به اقامه این فریضه الهی توجه و تأکید بسیاری داشته باشند تا نماز جمعه با شکوه برگزار شود.

امام جمعه کرمانشاه ابراز داشت: امید است که با تلاش و جدیت امام جمعه جدید در امتداد فعالیتهای امام جمعه سابق بتوان برنامه های دینی و فرهنگی را در این شهرستان بیشتر تقویت کرد.

لازم به ذکر است طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام جواد الیاسی به عنوان امام جمعه جدید صحنه به جای حجت الاسلام احمد زارعی منصوب شد./8571/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات