۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۵۳۶۲۲۸
نمایشگاه مطبوعات؛

حجت الاسلام مظفری میانجی: اتاق بازرگانی هیچ حمایتی از تشکل‌های اقتصادی جهادی نکرده است

حجت الاسلام مظفری میانجی گفت: برخی از مسؤولان اتاق بازرگانی در بدو تأسیس تشکل‌های اقتصادی جهادی وعده‌هایی داده بودند ولی با گذشت بیش از چهار سال از تأسیس این تشکل‌ها هیچ اقدام عملی در راستای حمایت از این انجمن‌ها نکرده‌ است.
حجت الاسلام سهراب مظفری میانجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سهراب مظفری میانجی، عضو هیأت مؤسس و شورای سیاستگذاری انجمن جانبازان کارآفرین کشور، با حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از غرفه خبرگزاری رسا بازدید کرد و با خبرنگار این خبرگزاری به گفت‌و‌گو پرداخت.  

حجت الاسلام مظفری میانجی با اشاره به گذشت بیش از 4 سال از تأسیس تشکیل‌های اقتصادی جهادی، اظهار داشت: کار این تشکل‌ها آماده‌سازی مقدمات تحقق اقتصاد مقاومتی است. برخی از مسؤولان اتاق بازرگانی در بدو تأسیس این تشکل‌های اقتصادی جهادی وعده‌هایی داده بودند ولی با گذشت بیش از چهار سال از تأسیس این تشکل‌ها، هیچ اقدام عملی در راستای حمایت از این انجمن‌ها نکرده‌ است.

وی وظیفه نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی را ضروری ارزیابی و تصریح کرد: بیشترین ضعف مسؤولان در عدم موفقیت مباحث اقتصاد مقاومتی به سبب رجوع نکردن به اندیشمندان و صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی است.  

عضو هیأت مؤسس و شورای سیاستگذاری انجمن جانبازان کارآفرین کشور، عنوان کرد: دولتمردان باید دلسوز مردم باشند و تدابیری باندیشند تا بین متولیان امر و دستگاه‌های مرتبط با مبحث اقتصاد مقاومتی انسجام ایجاد کنند.

وی با اشاره به ضرورت همبستگی و ارتباط مستمر وزارت دارایی، وزارت صنعت و معدن و اتاق بازرگانی، گفت: پیشنهاد تشکل‌های اقتصاد جهادی این است که کارگروهی متشکل از نماینده ولی‌فقیه و کارشناسان خبره در اتاق بازرگانی ایجاد شود تا معایب اقتصادی کشور را بررسی کرده و راهکار‌های مناسبی برای رفع مشکلات ارایه دهد.

حجت الاسلام مظفری میانجی اتاق بازرگانی را نبض اقتصاد کشور معرفی کرد و یادآور شد: اتاق بازرگانی باید کشور را به گونه‌ای اداره کند که تولید به شکوفایی برسد و فعالان اقتصادی بتوانند به امر صادرات کالای ایرانی بپردازند./878/۲۰۱/ح

ارسال نظرات