۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۳۶۳۰۴
نمایشگاه مطبوعات؛

اولاد قباد: امنیت اقتصادی با عمل به سیاست‌های ابلاغی رهبری محقق می‌شود

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد امنیت اقتصادی و نوع عمل به آن، گفت: امنیت اقتصادی در راستای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود، ما باید این سیاست‌ها را دنبال و به آن عمل کنیم.
نمایشگاه مطبوعات اولاد قباد نمایشگاه مطبوعات

فریده اولاد قباد، نماینده مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا، در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات در مورد بیانات مقام معظم رهبری در مورد امنیت اقتصادی، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی که مقام معظم رهبری دارند مربوط به معیشت و اشتغال جوانان است.

وی ادامه داد: دیداری که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبری نیز داشتند رهبری انقلاب بر روی امنیت و رونق اقتصادی و همچنین اشتغال جوانان بیشتر تأکید کردند، رهبری همچنین بر روی آسیب‌های اجتماعی و پرخطر نیز نظر دارند و در پیگیری سخنان ایشان می‌تواند به وضوح این موضوع را دید.

نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی که امروز ما داریم و مورد تحریم اقتصادی قرار گرفته‌ایم سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی اگر در جامعه ما عمل شود می‌توانیم تا حدودی امنیت اقتصادی را برای مردم فراهم کنیم.

اولادقباد یادآور شد: یکی از اقداماتی که می‌تواند به اقتصاد ما کمک کند حمایت از تولیدات داخلی است، همچنین بهبود فضای کسب‌ و‌ کار می‌تواند به اقتصاد ما کمک کند، البته بهبود فضای کسب‌ و‌ کار در صورتی محیا می‌شود که در از تولیدات داخلی حمایت لازم صورت گیرد.

وی افزود: ما باید در راستای جذب سرمایه‌گذاری بیشتر فعالیت کنیم و  دست مردم را باز بگذاریم تا قدری از رانت‌ها و فسادهایی که رخ می‌دهد رفع شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: به طور کلی امنیت اقتصادی در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود./816/۲۰۱/ح

ارسال نظرات