۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۵۳۶۶۰۳

آیت‌الله صلواتی در بیمارستان بستری شد

آیت‌الله غلامرضا صلواتی از اساتید اخلاق حوزه علمیه قم به علت کهولت سن در بیمارستان بستری شد و حال عمومی وی رضایت‌بخش است.
آیت الله صلواتی

به گزارش خبرگزاري رسا، حجت‌الاسلام محمدرضا هاتفی نوه آیت الله صلواتی ضمن رضایتبخش خواندن حال عمومی آیت‌الله غلامرضا صلواتی گفت: ايشان به دلیل کهولت سن و درد پا به بیمارستان اختر تهران اعزام شده و در حال حاضر تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

نوه آیت الله صلواتی، حال این استاد حوزه را خوب توصیف کرد و اظهار کرد: آیت الله صلواتی در حال حاضر در بیمارستان بستری است تا تحت مراقبت بیشتر پزشکان قرار گیرد و نتیجه نهایی اعلام شود.

آیت‌الله غلامرضا صلواتی اراكي از اساتید دروس خارج و اخلاق حوزه‌ی علمیه‌ قم است که در سال ۱۳۲۶ از اراک به قم مهاجرت کرد و پس از طی دروس سطح، به حلقه‌ درس اساتید بزرگی هم‌چون آیات عظام بروجردی، سید احمد خوانساری، محقق داماد، گلپایگانی و اراکی پیوست.

از شاگردان شناخته‌ شده‌ آیت‌الله صلواتی می‌توان به حجج اسلام و المسلمین قرائتی، ناطق نوری، محمدی ری‌شهری، قاضی عسکر، اعرافی، حسن روحانی و نیز حضرات آیات مؤمن (در شرح لمعه) و آملی لاریجانی اشاره کرد.

سال‌هاست در حرم مطهر فاطمه‌ معصومه(س) نماز جماعت صبح‌ به امامت آیت‌الله صلواتی اقامه می‌شود، ایشان همچنین سال‌ها در مسجد قدیمی رضاییه واقع در میدان سعیدی قم نماز مغرب و عشاء را اقامه می کنند./۸۰۴/۱۰۳/ح

ارسال نظرات