۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۵۳۶۶۵۸
رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور:

عزت و عظمت انقلاب اسلامی در سایه اهل بیت هر روز بیشتر می شود

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور با تأکید بر این که جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت اهل بیت(ع) هر روز در عرصه های جهانی بیشتر جلوه می کند، گفت: تلاش نظام سلطه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هیچ فایده ای نخواهد داشت.
حجت الاسلام گواهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور امروز  در مراسم گرامیداشت روز مازندران و قیام علویان در کجور از اهل بیت(ع) به عنوان چراغ هدایت جامعه یاد کرد و گفت: ائمه معصومین(ع) با هدایت انسان ها به سمت دین و معنویت، جامعه بشری را در مسیر سعادت و تعالی حقیقی راهنمایی کردند.

تولیت امامزاده صالح(ع) تهران در ادامه سخنان خود بیان این که ائمه اطهار(ع) همواره چراغ هدایت جامعه بوده اند، افزود: امروز نیز راه تعالی و سعادت جامعه اسلامی در گرو بهره گیری از همان معارف انسان ساز است.

حجت الاسلام گواهی با اشاره به این که اگر جامعه در مسیری که ائمه اطهار(ع) تعیین کرده اند گام بردارند هیچ گاه دچار انحراف نخواهند داشت، تصریح کرد: اگر امروز می بینیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه ها و صحنه های مختلف به یک پیشرفت قابل توجهی دست پیدا کرده به دلیل بهره گیری از معارف تعالی بخش اهل بیت(ع) است.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور با بیان این که پیروی از معارف اهل بیت(ع) کلید نجات بشریت است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین دلایل مشکلات امروز جامعه بشری فاصله گرفتن از همین معارف ارزشمند است.

وی با اشاره به این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در سایه ساز اهل بیت(ع) امروز به یک جایگاه ارزشمندی در جهان دست پیدا کرده اند، تصریح کرد: دشمنی جبهه کفر و استکبار با ملت ایران به دلیل دوستی این ملت با اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام گواهی همچنین با بیان این که نباید حتی یک لحظه از معارف اهل بیت(ع) فاصله بگیریم، تصریح کرد: بهره گیری از معارف ائمه معصومین(ع) زندگی دنیوی و اخروی همه ما را تضمین خواهد کرد.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور با بیان این که شیعیان امروز رسالت سنگینی در حفظ و حراست از معارف متعالی اهل بیت(ع) بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: امروز ترویج و تقویت این معارف الهی بهترین راه مقابله با توطئه ها و هجمه های فرهنگی دشمنان علیه اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام گواهی به حضور میلیونی عاشقان ثارالله در راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و با بیان این که این شور و شعور حسینی به دلیل عشق و دلدادگی امت اسلامی به معارف اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: معارف اهل بیت(ع) انسان ساز و تعالی بخش است و اگر امروز هر یک از ما می خواهیم به سعادت دنیوی و اخروی دست پیدا کنیم باید معارف اهل بیت(ع) را در زندگی فردی و اجتماعی خود مورد توجه قرار دهیم.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور با بیان این که این جنبش میلیونی امت اسلامی اثبات حقانیت نهضت حسینی در جهان است، تصریح کرد: حضور میلیون ها عاشق امام حسین(ع) کاملاً خودجوش و مردمی رقم خورده است.

حجت الاسلام گواهی با اشاره به این که ملت های جهان از این همه شور و شعور حسینی حیرت زده اند، خاطرنشان کرد: چنین اجتماع عظیمی در هیچ جای جهان وجود ندارد و این حضور با عظمت نشان از جایگاه اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین(ع) در میان ملت ها است.

وی با بیان این که علیرغم توطئه دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی، اما هر ساله شاهد افزایش حضور عاشقان حسینی در این راهپیمایی هستیم، بیان داشت: امروز راهپیمایی اربعین حسینی فرصتی برای رساندن پیام نهضت حسینی به جهانیان است.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور با اشاره به این که عظمت حسینی هر روز بیشتر برای جهانیان آشکار می شود، خاطرنشان کرد: امروز اربعین حسینی جلوه ای از عزت و عظمت حسینی در برابر چشمان جهانیان است.

حجت الاسلام گواهی ادامه داد: امروز همه ما حول محور اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ولایت گرد هم جمع شدیم و همین وحدت و همدلی سبب شده است تا نزدیک به 40 میلیون نفر در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند.

وی با بیان این که بسیاری بر این باور بودند که تشیع بعد از واقعه کربلا محو می‌شود، گفت: اما اکنون شاهدیم که پس از گذشت سالیان سال، عشق و علاقه همگان به اهل بیت(ع) بیشتر شده است و امروز حماسه عظیم پیاده‌روی میلیونی اربعین رقم می‌خورد.

تولیت امامزاده صالح تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش جبهه استکبار برای ضربه زدن به کشور علوی ما، خاطرنشان کرد: اما علیرغم همه توطئه های دشمنان علیه انقلاب، شاهد تقویت جایگاه انقلاب اسلامی در جهان هستیم.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور با بیان این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را پشت سر گذاشته و در قلب اروپا و آمریکا نفوذ کرده است، گفت: امروز در سایه آرمان های انقلاب اسلامی بسیاری از ملت های جهان هوشیار و بیدار شده اند.

حجت الاسلام گواهی با تأکید براین که جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت اهل بیت(ع) هر روز در عرصه های جهانی بیشتر جلوه می کند، افزود: تلاش نظام سلطه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هیچ فایده ای نخواهد داشت./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات