۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۳۷۷۵۲
مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد؛

اعزام تیم امدادرسانی طلاب به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب از اعزام تیم امدادرسانی طلاب به مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه خبر داد.
اسلام آباد غرب

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به وقع زلزله 3/7 ریشتری شب گذشته در نقطه مرزی استان کرمانشاه اظهار داشت: غم از دست دادن هموطنان در مناطق غربی استان کرمانشاه موجب اندوه عمیق تمام مردم ایران شده است.

وی تأکید کرد: وضعیت مردم در مناطق زلزله زده نیازمند رسیدگی سریع و امدادرسانی به زیر آوار ماندگان است بنابراین همه مسؤولان باید به سرعت و مجدانه در راه امدادرسانی و تأمین امکانات مورد نیاز مردم مناطق حادثه دیده اقدام کنند.

این مسؤول از اعزام تیم کمک رسانی طلاب به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و قصر شیرین خبر داد و ابراز داشت: طلاب داوطلب جهت امدادرسانی در مناطق حادثه دیده استان حضور می یابند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: این تیم اعزامی در آواربرداری از مناطق زلزله زده مشارکت داشته و در قالب نیروهای امدادی و درمانی در مناطق آسیب دیده حضور می یابند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طلاب همواره در راستای وظایف دینی خویش در خدمت رسانی به مردم پیشگام هستند و امید است این حضور موجب تسلای غم بازماندگان زلزله شب گذشته شده و اقدامی مفید در راستای کمک رسانی به زیر آوار ماندگان صورت گیرد.

حجت الاسلام کرمی نیا با تسلیت به بازماندگان زلزله شب گذشته عنوان داشت: برای جان باختگان حادثه علو درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگان، صبر جزیل و اجر الهی مسئلت می کنم./8571/ت302/ب1

ارسال نظرات