۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۳۸۲۵۱
عضو ارشد حزب الله:

تلاش های عربستان علیه لبنان محکوم به شکست است

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: تلاش های عربستان علیه لبنان محکوم به شکست است.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم افتتاح نمایشگاه شهدا در مجتمع امام رضا(ع) منطقه السلم گفت: هدف از نزدیکی و هماهنگی میان عربستان و رژیم صهیونیستی ضربه زدن به مقاومت در لبنان است. تهدیدها و اقدامات سعودی علیه لبنان نیز تنها برای سرنگونی مقاومتی صورت می گیرد که توانست ابزار عربستان یعنی داعش و جبهه النصره را از لبنان اخراج کند.

وی افزود: سوریه به دلیل حمایت از مقاومت در معرض هدف عربستان قرار داد و ایران نیز به این دلیل با دشمنی آل سعود مواجه شده است. عربستان با ارسال تروریست ها به منطقه درصدد نابودی مقاومت بود و به شدت تلاش می کند فتنه مذهبی و طایفه ای را گسترش داده و امنیت لبنان را تحت تاثیر قرار دهد.

این روحانی لبنانی مخدوش کردن چهره مقاومت و سلب سلاح آن را از اهداف عربستان برشمرد و تصریح کرد: همه تلاش های عربستان علیه لبنان محکوم به شکست است زیرا لبنان صحنه ای برای ضربه خوردن مقاومت نخواهد بود و همواره کشوری مقاوم و آزاده باقی می ماند. این کشور تحت تاثیر فشارها قرار نگرفته و اجازه فتنه آفرینی را نمی دهد.

عضو ارشد مقاومت اظهار داشت: فتنه آفرینی و تلاش عربستان برای تخریب لبنان برای همه لبنانی روشن شده است. سعودی ها نمی دانند که لبنان قبرستان اشغالگران و تجاوزگران و توطئه گنندگان به شمار می آید./980/ب903/د

ارسال نظرات