۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۳۸۲۵۷
آیت الله محمدی عراقی:

خدمت رسانی به زلزله زدگان به بهترین صورت انجام شود

آیت الله محمدی عراقی گفت: باید نواقص موجود برطرف شده و خدمت رسانی به زلزله زدگان به بهترین صورت انجام شود.
آیت الله محمدی عراقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز با حضور در نشست پیگیری مسائل و مشکلات زلزله زدگان کرمانشاه ابراز داشت: متأسفانه ابعاد زلزله کرمانشاه بسیار وسیع و گسترده بود اما اکنون خبرهای امیدوار کننده ای از امدادرسانی و خدمات صورت گرفته برای زلزله زدگان به گوش می رسد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: باید نواقص موجود برطرف شده و خدمت رسانی به زلزله زدگان به بهترین صورت انجام شود.

وی ادامه داد: مردم مناطق زلزله زده تقاضای برقراری نظم و امنیت در منطقه را دارند تا خدمت رسانی ها با نظم بیشتری صورت گیرد و دست سودجویان از منطقه کوتاه شود.

آیت الله محمدی عراقی بیان داشت: از استاندار کرمانشاه انتظار می رود تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه سریع تر نظم و امنیت مناطق زلزله زده را بکار بندند زیرا مهمترین تقاضای مردم برقراری نظم و امنیت است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: تا زمانی که نظم و امنیت منطقه برقرار نشود کارها به درستی پیش نرفته و کمک های مردمی نیز به خوبی توزیع نمی شوند.

آیت الله محمدی عراقی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و در پیش بودن زمستان باید برای گذراندن زمستان افراد زلزله زده چاره اندیشی شود تا مصائب آنها در اثر سرما دوچندان نشود./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات