۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۳۸۳۴۷
نماینده مجلس خبرگان:

حضور مدافعان سنی و شیعه حرم در جبهه مقاومت، نمادی از پیروزی حق است

آیت الله سلیمانی با تأکید بر پیروزی قطعی جبهه حق، گفت: امروزه اگر سیل جمعیت سنی و شیعه به عنوان مدافع حرم به سوریه می‌روند برای این است که باطل همواره پس از مدتی شکست می‌خورد.
آیت الله سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، در مراسم سوگواری دهه آخر ماه صفر که شب گذشته در رضویه‌ زاهدان برگزار شد گفت: یکی از حرف های مادیون این است که می‌گویند هر چیزی که قابل رؤیت نیست قابل پذیرش هم نیست.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به داستان حضرت ابراهیم اشاره و خاطرنشان کرد: روزی نمرود با تمام قدرت به جنگ ابراهیم رفت تا ابراهیمی به وجود نیاید؛ برخلاف خواسته نمرود ابراهیم به دنیا آمد و پا به عرصه زندگی گذاشت.

وی ادامه داد: حضرت ابراهیم مکتب توحیدی را بر خلاف میل حاکمان زمان به ویژه نمرود در بین مردم تبلیغ کرد. به گونه ای حضرت ابراهیم در اجرای مأموریت خود جدی بود که بت شکنی ایشان زبانزد همه است، در آن زمان نمی‌توانستند با ایشان مقابله کنند، حضرت ابراهیم برای این که بتواند روح توحید را درآن زمان تزریق کند از دو برهان حیات و نظم استفاده کرد.

امام جمعه زاهدان در رابطه با حضرت موسی اظهار داشت: روزی فرعون حضرت موسی را در آب پیدا کرد، زمانی که بچه را در آب دید دستور داد او را بکشند ولی به درخواست آسیه ایشان را به پسر خواندگی قبول کرد، حضرت موسی روز به روز بزرگتر شد تا روزی که به مقام رسالت رسید و به نزد فرعون رفت و او را به خداوند دعوت کرد

آیت الله سلیمانی افزود: خداوند تمام موجودات را که آفرید همه را به سلاح هدایت مسلح کرد، هر موجودی می‌داند چگونه زندگی کند؛ ۱۲۴ هزار پیامبر نیز آمدند تا از خدا بگویند.

وی با تأکید بر پیروزی قطعی جبهه حق تصریح کرد: بنی امیه هزار ماه قدرت مندانه حکومت کردند و هر چه در توان داشتند برای نابودی خاندان پیامبر به کار بردند؛ ماجرای عاشورا و کربلا جلوه ای از این جنایت است ولی امروزه هیچ اثری از حکومت بنی امیه نیست.

نماینده مجلس خبرگان در رابطه با مدافعان حرم گفت: امروزه اگر سیل جمعیت سنی و شیعه به عنوان مدافع حرم به سوریه می‌روند برای این است که باطل همواره پس از مدتی شکست می‌خورد./831/پ202/ب1

ارسال نظرات