۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۳۹۰۴۴

گروه‌های فلسطینی، تروریستی اعلام کردن حزب‌الله از سوی اتحادیه عرب را محکوم کردند

جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های فلسطینی اعلام کردند اتحادیه عرب با تروریستی اعلام کردن حزب‌الله به دشمن صهیونیستی خدمت می‌کند.
حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب روز گذشته به درخواست عربستان نشستی اضطراری در قاهره تشکیل داد و حزب‌الله را گروهی تروریستی نامید.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به این موضوع اعلام کرد تروریستی اعلام‌کردن حزب‌الله ، خدمت به دشمن صهیونیستی‌ است و تحولات در روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و علنی‌شدن آن را نشان می‌دهد.

جهاد اسلامی افزود: اتحادیه عرب با این مواضع، چتری برای فتنه‌انگیزی مذهبی و فرقه‌ای در منطقه است که فقط به دشمنان امت اسلامی خدمت می‌کند. وزرای عرب، کسی را که در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی ایستاده و از حق امت فلسطین دفاع کرده، محکوم می‌کنند.

موسی ابومرزوق عضو دفتر سیاسی دفتر حماس نیز اعلام کرد اولین مورد در جدول کاری نشست گروه‌های فلسطینی در قاهره (در هفته جاری) تأکید بر این موضوع است که حزب‌الله، تروریستی نیست. 

ائتلاف نیروهای مقاومت فلسطین نیز تروریستی‌شمردن حزب‌الله توسط اتحادیه عرب را محکوم کرد و آن را خدمتی به رژیم صهیونیستی و آمریکا در راستای راضی کردن عربستان است.

 این ائتلاف افزود حزب‌الله مهم‌ترین نیروهای مقاومتی علیه رژیم صهیونیستی و تروریسم است.

«کاید الغول» عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد تروریستی اعلام کردن حزب‌الله، همراهی با اقدامات دولت آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه گروه‌های مقاومتی است./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات