۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۳۹۸۸۸
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

اعزام طلاب، مدیران، اساتید و کادر حوزه علمیه خواهران به مناطق زلزله زده

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از اعزام طلاب خواهر و اساتید مدارس علمیه خواهران استان به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد و گفت: این اعزام در روزهای آینده صورت می گیرد.
زلزله کرمانشاه

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از سوی حوزه علمیه خواهران استان پیروزی جبهه مقاومت بر فتنه تروریستی تکفیری را به آحاد ملت ایران اسلامی و همه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت گفت.

وی بیان داشت: تحقق یافتن وعده صادق سردار شریف اسلام مایه مباهات شیعیان است، امیدواریم همچنان شاهد پیروزی های مستمر حق بر باطل باشیم.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه ضمن همدردی با زلزله زدگان غرب کشور خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه خواهران استان لرستان همراه با دیگر مردم با کمک های نقدی و غیرنقدی به کمک آسیب دیدگان شتافتند.

وی اظهار داشت: مدارس علمیه خواهران لرستان با تهیه پوشاک گرم، لوازم بهداشتی، شیر خشک و دیگر موارد مورد نیاز و واریز کمک های نقدی به شماره حساب اعلام شده از طرف شورای هماهنگی حوزه و مرکز قم گامی در رابطه با تسکین آلام مردم حادثه دیده مردم کرمانشاه برداشتند.

عزیزی در ادامه با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی از سوی حوزه علمیه خواهران لرستان همچنان ادامه دارد، در روزهای آینده اعزام طلاب لرستانی به مناطق زلزله زده صورت می گیرد.

وی حضور فیزیکی در مناطق زلزله زده را مایه آرامش و تسکین حادثه دیدگان خواند و گفت: در این راستا جمعی از مدیران، طلاب خواهر لرستان و کادر مدیریت استان برای کمک رسانی و خدمت به هموطنان غرب کشور اعزام می شود./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات