۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۵۴۰۰۸۵
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

حرکت در مسیر ولایت فقیه لازمه تفکر بسیجی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، حرکت در مسیر ولایت فقیه را اقتضای اولیه روحیه بسیجی دانست و گفت: بصیرت و بینش عمیق دو ویژگی شاخص بسیجیان است که نقش مهمی در دشمن شناسی آنها داشته و دارد.
امام جمعه شهرکرد

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تبریک 5 آذرماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام(ره) اظهار کرد: دین مداری و حرکت در مسیر ائمه اطهار(ع) مهمترین شاخصه بسیج و بسیجیان است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه سبک زندگی بسیجیان همان سبک زندگی آل الله است، تصریح کرد: بسیجی واقعی به دنبال اجرای کامل دستورات حق تعالی است و در این مسیر اهل افراط و تفریط نیست.

وی، حرکت در مسیر ولایت فقیه را اقتضای اولیه روحیه بسیجی دانست و گفت: بصیرت و بینش عمیق دو ویژگی شاخص بسیجیان است که نقش مهمی در دشمن شناسی آنها داشته و دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه دشمن از تفکر بسیجی واهمه دارد، به همین دلیل به دنبال ایجاد دسیسه و فتنه برای این مجموعه کارآمد است، خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد خود را متمدن جلوه دهد و بسیج را متحجر و برای رسیدن به این خواسته خود دست به هر اقدامی می زند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمن به دنبال تمدنی بدون انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: به لطف الهی تا انقلاب اسلامی در مسیر ولایت قرار دارد و تا تفکر بسیجی زنده است، دشمن به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

امام جمعه شهرکرد، ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه را راهگشای مشکلات امروز کشور بیان کرد و ادامه داد: همه موفقیتهای امروز کشور در عرصه های مختلف از حرکت در مسیر تفکر بسیج نشأت می گیرد و این مایه افتخار ما است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه مسؤولان باید قدر بسیج و تفکر بسیجی را بدانند و به بسیجی بودن خود افتخار کنند، اظهار کرد: به یقین امروز بیشتر از گذشته نیازمند تفکر ناب بسیجی در کشور هستیم./9457/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات