۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۴۰۱۸۳
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله:

بسیج با عملیات فرهنگی نگاه جهان نسبت به انقلاب اسلامی را تغییر داد

سردار یزدی گفت: بسیج به واسطه عملیات فرهنگی خود در سوریه و در مبارزه با گروه تکفیری و تروریستی داعش، نگاه مردم جهان را نسبت به انقلاب اسلامی تغییر داده است.
حرم امام خمینی ره حرم امام خمینی ره حرم امام خمینی ره حرم امام خمینی ره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) در همایش بزرگداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین که صبح امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان استان تهران در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: امروز جوانان کشورهای اسلامی توانسته‌اند با حضور در جبهه‌های مقاومت، افتخار عظیمی را در جهان اسلام به نام خود رقم بزنند.

وی با بیان اینکه جوانان ایثارگر و تمام بسیجیان جهان اسلام، خار چشم دشمنان اسلام هستند، عنوان کرد: بسیجیان دنیای اسلام متشکل از بسیجیان کشورهای ایران، پاکستان، عراق، لبنان، سوریه، افغانستان هستند البته در کشور‌های دیگری هم این بسیجیان وجود دارند اما به دلایل مصلحتی بهتر است که در شرایط کنونی نامی از آنها برده نشود.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) ابراز داشت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهران بزرگ با ٩٦ گردان بیت المقدس، ١٠ گردان امنیتی امام علی(ع)، ١٠ گردان فاتحین برادران و یک گردان فاتحین خواهران آماده دفاع از آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه بیان داشت: بسیج به واسطه عملیات فرهنگی خود در سوریه و در مبارزه با گروه تکفیری و تروریستی داعش، نگاه مردم جهان را نسبت به انقلاب اسلامی تغییر داده است. بسیج آماده خدمت رسانی و همکاری با نیرو‌های انتظامی، ارتش، دادگستری و سایر نهادها برای محرومیت زدایی است.

سردار یزدی افزود: با عنایات الهی امروز توانستیم در منطقه غرب آسیا و در مقابله با جریان داعشی ها و تکفیری ها وعده تشکیل جهان اسلام را محقق کنیم. بسیجیان جهان اسلام همان طور که در سوریه در مقابل دشمنان اسلام ایستادند، در مقابل رژیم صهیونیستی و حامیان آنها نیز مقاومت خواهند کرد تا زمینه‌ حکومت عدل الهی را در جهان فراهم کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به حول قوه الهی و به همت بسیجیان سلحشور و ایثارگر امروز شاهد تشکیل بسیج جهان اسلام برای مقابله با دشمنان اسلام و مستکبرین جهان هستیم./966/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات