۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۵۴۰۵۷۲
رسانه های امروز در یک نگاه؛

باز وعده های ۱۰۰روزه فرارسید

فرجام وعده‌های ۱۰۰ روزه، ماجرای فتح آب‌های آزاد، آقای روحانی برگردید به روزهای انتخابات!، یوسف را نمی‌فروشیم، ائتلاف نمایشی، از بودجه شرکت ملی نفت آغاز نمی‌کند؟، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فرجام وعده‌های ۱۰۰ روزه، ماجرای فتح آب‌های آزاد، آقای روحانی برگردید به روزهای انتخابات!، یوسف را نمی‌فروشیم، ائتلاف نمایشی، از بودجه شرکت ملی نفت آغاز نمی‌کند؟، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که بیشتر آنها به عملکرد دولت در سال های اخیر اشاره داشتند.

با توجه به اینکه از زمان تشکیل کابینه دولت دوازدهم ۱۰۰ روز می گذرد امشب قرار است رییس جمهور در برنامه تلویزیونی باز به عملکرد دولت دوازدهم در این مدت بپردازد در حالیکه که در انتخابات دولت یازدهم وعده داده بود که طی ۱۰۰ روز مشکلات اقتصادی کشور را حل می کند که متأسفانه به این وعده نه تنها عمل نکرد بلکه در ادامه گفت که این حرف دروغ است.

برخی افراد هم نوا با دشمنان این مرز و بوم، قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران را نفوذ و استعمار منطقه ای نام می برند و می پندارند که ایران قصد دارند با نفوذ در منطقه و کشورهای عربی به منافع خود برسد در حالیکه در حدود چهار دهه که از انقلاب اسلامی می گذرد درمی‌یابیم که ایران هیچگاه دنبال هژمون شدن در منطقه نرفته و آن را نسخه مناسبی برای جمهوری اسلامی نمی‌داند و آن را نقشه دیگر استکبار می داند که قصد دارد کشورهای عربی را به تحریک وادارد که مانع ورود ایران در منطقه شوند.

گفتنی است رسانه ها امروز به موضوعاتی دیگری از جمله برگزاری ائتلاف ضد داعش از سوی دولت عربستان اشاره داشتند که در ادامه آنها را با هم می خوانیم.

فرجام وعده‌های ۱۰۰ روز

روزنامه کیهان نوشت: امشب قرار است که رییس‌جمهور در گفت‌و‌گوی تلویزیونی به تشریح عملکرد دولت بپردازد. افکار عمومی منتظر است تا ببیند فرجام وعده‌های ۱۰۰ روزه به کجا رسیده است.

ادامه مطلب...

ماجرای فتح آب‌های آزاد

روزنامه فرهیختگان نوشت: قبل از انقلاب نیروی دریایی داشتیم که از تجهیزات نسبتا مناسبی برخوردار بود ولی مشکل آن این بود که غربی بود و وابستگی کاملی به غرب داشت.

ادامه مطلب...

آقای روحانی برگردید به روزهای انتخابات!

روزنامه وطن امروز نوشت: بد نیست جناب روحانی و دولتمردان‌شان لطف کنند و به تصویری که در روزهای رقابت‌‌های انتخاباتی از کشور ترسیم می‌کردند، برگردند و دوباره به مصوبه افزایش قیمت نان خود نگاهی بیندازند.

ادامه مطلب...

یوسف را نمی‌فروشیم

روزنامه کیهان نوشت: در ایران هیچ‌گاه «تفکر خیانت» حاکم نمی‌شود و آنچه با قطره قطره خون شهیدان و واحد به واحد حکمت و درایت رهبری و نیروهای مخلص جان برکفی نظیر سردار سلیمانی به‌دست آمده است، به تحفه و متاع بازار ساده‌لوحان و ترسوها تبدیل نخواهد شد.

ادامه مطلب...

ائتلاف نمایشی

روزنامه جام جم در یادداشتی نوشت: نشست ائتلاف نمایشی ضدتروریسم که میزبانش به علت ارتکاب جنایات جنگی، نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت دستش به خون هزاران نفر از مردم بی‌گناه یمن آلوده بوده و از اضلاع مثلث مولد گروه جنایتکار و مخوف داعش است، افکار عمومی منطقه و جهان را شوکه کرد.

ادامه مطلب...

از بودجه شرکت ملی نفت آغاز نمی‌کند؟

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: برای خروج از بن‌بست فقط یک راه وجود دارد و آن بودجه‌ریزی و بودجه‌بندی در شرکت ملی نفت براساس عملکرد است. چرا دولت، حالا که این رویکرد را انتخاب کرده است، اول بسم‌الله از بودجه شرکت ملی نفت آغاز نمی‌کند؟

ادامه مطلب...

من یک رفتگرم با مدرک فوق‌لیسانس!

روزنامه صبح نو نوشت: کار، عار نیست. این شعار، برای برخی‌ها فقط شعار است و در حد حرف باقی می‌ماند. اما قهرمان قصه ما، از آن‌هایی است که لذت عرق جبین و خوردن نان حلال را به‌همه‌چیز ترجیح داده و برای گذران زندگی‌اش، لباس پاکبانی را انتخاب کرده است.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است دولت آل سعود که دستش به خون اکثر جنایت هایی که در جهان اتفاق می افتد از جمله یمن، عراق، سوریه و بحرین آلوده است در یک حرکت شوک آور میزبان ائتلاف ضدتروریسم است./۱۳۲۵/۳۰۲/خ

 

ارسال نظرات