۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۵۴۰۹۳۹
آیت الله علما:

بزرگترین کار فرهنگی، تربیت اسلامی دانش آموزان و جوانان است

آیت الله علما با اشاره به اینکه بزرگترین کار فرهنگی، تربیت اسلامی دانش آموزان و جوانان است گفت: باید توصیه های امام راحل در زمینه تربیت جوانان اسلامی را در دانشگاه ها و آموزش و پرورش به کار بست.
آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با مدیر کل جدید و جمعی از مسؤولان اداره کل آموزش و پرورش استان ابراز داشت: آموزش و پرورش نهادی است که برای آینده کشور سرمایه گذاری و آینده سازان کشور را تربیت می کند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: هیچ نهادی همچون آموزش و پرورش نمی تواند بر آینده کشور اثرگذار باشد زیرا به طور مستقیم با تربیت دانش آموزان که سرمایه های بزرگ کشور هستند در ارتباط است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: باید توصیه های امام راحل (ره) در زمینه تربیت جوانان اسلامی را در دانشگاه ها و آموزش و پرورش به کار بست.

آیت الله علما اظهار داشت: امروز کشور نیازمند کار و تلاش برای ساختن آینده ای درخشان و حل مشکلات موجود است بنابراین همه مسؤولان باید مجدانه در انجام وظایف خویش تلاش کنند.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: توجه به امور فرهنگی در کشور، در ساخت آینده ای درخشان اثرگذار بوده و در حال حاضر هیچ کار فرهنگی بزرگتر از تربیت اسلامی دانش آموزان و دانشجویان وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان عنوان داشت: امروز آموزش و پرورش نیازمند کار و تلاش بیشتر و خدمت گسترده تری است بنابراین باید در راستای تربیت صحیح و اسلامی آینده سازان کشور اهتمام ویژه داشت./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات