۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۵۴۱۲۰۳
حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی:

هم‌‌پیمانی با دشمنان اسلام زمینه‌ ساز نابودی دولت های منطقه است

امام جمعه بجنورد گفت: بعضی از سران کشورهای اسلامی به نوعی دست دوستی به طرف دشمنان اسلام و رسول‌الله می‌برند، این‌ها همان راهی را طی می‌کنند که سرانجامش شکست و نابودی است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در جمع علمای شیعه و سنی، با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: جامعه‌ای که می‌خواهد سالم زندگی بکند و در پرتو قرآن و دستورات اسلام باشد، ضرورت و اولویت آن وحدت است.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم جشن وحدت خاری در چشم دشمنان اسلام است و امروز با برگزاری چنین مراسمی تیر وحدت به قلب مشرکین و منافقین اصابت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: دشمنان اسلام پس از پیروزی انقلاب می‌خواستند جنگ داخلی را در کردستان راه‌اندازی بکنند تا نظام اسلامی ما شکل نگیرد و برنامه‌ریزی‌های زیادی داشتند چون امام ما منادی وحدت بود و امام سخن پیامبر را بر زبان جاری می‌کرد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی ابراز داشت: خداوند در سوره‌ای می‌فرماید ای مردم از خدا و رسولش پیروی ببرید و نزاع نکنید و اختلاف نداشته باشید؛ زیرا اگر اختلاف داشته باشید سست می‌شوید.

وی افزود: جامعه اسلامی جامعه شکوهمندی بوده و بر فراز و برتر است، طبق فرموده قرآن جامعه برتر زیر سلطه نیست و ستم پذیر نیست و اگر چنین باشد آن جامعه همیشه پیروز است و وقتی جبهه‌ای پیروز باشد پرچم آن بالاتر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: اسلام می‌فرماید پرچم پرافتخار وحدت را همواره بر فراز نگاه داریم تا پیروزی همیشه نصیب جبهه اسلام باشد، نباید کافر برای کشور اسلامی تصمیم‌گیری کرده و آمریکا به کشورهای اسلامی زور بگوید و سلطه کند.

وی افزود: وای بر آن کشور اسلامی که این قدر رییسش بزدل، ترسو و سست باشد که آمریکا برای آن تصمیم بگیرید در حالی که قرآن می‌گوید مسلمان حق ندارد میدان به کافر بدهد؛ زیرا هر جا دشمنان بر آنجا مسلط شوند آن جامعه اسلامی و پیامبر پسند نیست و همین نشانه کافی است.

امام جمعه بجنورد اظهار داشت: ما امروز مشاهده می‌کنیم که بعضی از سران کشورهای اسلامی چگونه با ترامپ دارند رقص شمشیر می‌کنند و به‌نوعی دست دوستی به طرف دشمنان اسلام و رسول‌الله می‌برند که این‌ها همان راهی را طی می‌کنند که سرانجامش شکست و نابودی است./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات