۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۴۱۲۶۵
با حضور بیش از ۱۱۰ مبلغ؛

همایش دانش افزایی مبلغان در لرستان برگزار می شود

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان از برگزاری همایش دانش افزایی مبلغان خبر داد و گفت: این همایش با حضور بیش از ۱۱۰ مبلغ از حوزه علمیه لرستان برگزار می شود.
تبلیغ دین

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: همایشی با محوریت دانش افزایی مبلغان حوزه دین در لرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در همایش دانش افزایی مبلغان بیش از 110 مبلغ برگزار می شود، افزود: در این همایش 80 نفر از طلاب مبلغ حوزه علمیه برادران و 31 نفر از طلاب خواهر برگزار می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان مبلغان را سنگربانان عرصه تبلیغ خواند و ادامه داد: حضور مبلغان در عرصه تبلیغ و ترویج ارزش های دینی نقش آفرین است، مبلغان با حضور به موقع در جامعه به ویژه بین نسل جوان باید در حیات معنوی جامعه نقش آفرین باشند.

وی در ادامه با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی و هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان برای به بی راهه کشاندن این هجمه ها اظهار داشت: بصیرت بخشی و روشنگری راه مقابله با این هجمه ها است.

حجت الاسلام ولی پور عنوان کرد: بیان احکام و مسائل روز جامعه، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی و روشنگری امری مهم برای هوشیار ساختن جوانان در برابر هجمه های فرهنگی است، با بیان اهداف دشمنان در سایه توطئه های فرهنگی در جبهه جنگ نرم باید نسل جوان را هوشیار ساخت.

وی هدف از برگزاری این همایش را ارتقای سطح بصیرتی و تبلیغی مبلغان عنوان کرد و گفت: امید است در سایه تلاش های مبلغان و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب بتوان شاهد رشد معنوی جامعه شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان بیان داشت: تبلیغ به موقع و مؤثر امری مهم برای مصون سازی نسل جوان و نوجوان در برابر هجمه های فرهنگی است، نسل جوان به عنوان سرمایه های آینده و نقشی که در پیشرفت و اداره اینده کشور دارند، باید همواره مورد توجه قرار گیرند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات