۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۴۱۶۰۱
رییس پیشین دفترتبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان خبر داد؛

برگزاری ۴۰ هزار جلسه پرسش و پاسخ از سوی مبلغان در مدارس خوزستان

رییس پیشین دفترتبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان با اشاره به اعزام های تخصصی و هفتگی دفتر تبلیغات اسلامی استان گفت: در سال ۴۰ هزار جلسه پرسش و پاسخ از سوی مبلغان در مدارس آموزش و پرورش برگزار می شود.
گردهمایی بزرگ مبلغان اعزامی ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد دبیری فرد، رییس پیشین دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان با تبریک هفته وحدت ابراز داشت: یکی از اصلی ترین اهداف انقلاب اسلامی رشد و تعالی فرهنگ دینی و تعالی معنویت در بین آحاد جامعه محسوب می شود که تحقق چنین اهدافی به هنگام شناخت نیازها، چالش ها و تهدیدها ضروری است و دفتر تبلیغات اسلامی کشور در همین راستا برای شناسایی مسائل مهم کشور اقدام به اولویت بندی کرد.

رییس پیشین دفترتبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان با بیان اینکه در همین راستا غرفه های فکری ـ فرهنگی در دفتر شکل گرفت، افزود: در این غرفه ها برنامه ریزی برای حل مشکلات صورت گرفت و در خوزستان با توجه به همدلی مدارس علمیه و دستگاه های فرهنگی گام های خوبی برداشته شد.

حجت الاسلام دبیری فرد با اشاره به بومی سازی همه آیین نامه های ارسالی از قم براساس نیازهای استان گفت: چنین اقدامی ثمرات بسیاری داشت از جمله اینکه در بخش اعزام مبلغ اعزام های متعددی از قبیل اعزام به مدارس آموزش و پرورش صورت گرفت.

وی با بیان اینکه هر سال 40 هزار جلسه پرسش و پاسخ از سوی مبلغان در مدارس خوزستان برگزار می شود، افزود: اعزام های هفتگی و مستمر در طول سال دیگر اقدام صورت گرفته است که در این اعزام ها هم به اولویت بندی مسائل جاری در استان پرداختیم.

 رییس پیشین دفترتبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان تصریح کرد: در سرفصل های آموزشی براساس نیاز استان سرفصل ها تعیین و نوشته می شود و حتی در شهرهای استان نیز متفاوت است.

حجت الاسلام دبیری فرد از اعزام های تخصصی خبر داد و گفت: اعزام ها در قالب مباحث خانواده، تحکیم مبانی بنیادین خانواده و سبک زندگی اسلامی است و در این باره برای مبلغان برنامه ریزی ها و کلاس های آموزشی برگزار شد که مباحث فراگرفته شده برای تفهیم مخاطبان نتیجه مباحث بلندمدت است.

وی با اشاره به اینکه در بحث آموزش، آموزش های منتهی به مدرک رسمی و کاربردی در قالب بلندمدت، کوتاه مدت و میان مدت را برای طلاب در دفتر برگزار کرده ایم، خاطرنشان شد: تبلیغ در فضای مجازی و رصد شبهات دیگر فعالیت های صورت گرفته اعضای دفتر است که زحمت های بسیاری را متقبل شده اند.

رییس پیشین دفترتبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان عنوان کرد: کلاس های آموزشی برای طلاب و مبلغان در ماه رمضان تا ساعت 2 بامداد ادامه داشت و چنین توفیقاتی نتیجه همکاران برخوردار از روحیه بسیجی، جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام دبیری فرد گفت: دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان پشتیبان حوزه های علمیه بوده و چنین ارتباطی باید ارتقا یابد./9456/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات